Auteur Topic: GEZOCHT; Leraar BELGIE (omg Leuven)  (gelezen 4151 keer)

Offline vouder

• Newbie
  • *
  • Geslacht: Man
  • Harmonica Rocks !
Re: GEZOCHT; Leraar BELGIE (omg Leuven)
« Reactie #15 Gepost op: 11 november, 2011, 20:52:55 »
Ik ben ook op zoek naar lesgevers in de omgeving van 1785 Merchtem ( België ), ik heb reeds een basiscursus gevolgd bij Double Deal te 9320 Erembodegem, Kromme elleboogstraat 16. Ze geven nog wel een vervolmakingscursusje van een drietal uur, maar dat is voor mij niet voldoende.

Ik heb al verschillende muziekscholen aangesproken bij ons in de omgeving, maar deze moeten mij het antwoord schuldig blijven, het blijkt in België een uitstervend ras te zijn.

Kan hier me soms iemand helpen, ik denk dat er toch meerdere Belgen op dit forum zitten.

Vouder
Vouder

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Offline luc

• Sr. Member
  • Harmonica Rocks !
« Reactie #16 Gepost op: 11 november, 2011, 21:59:43 »
Allex Rossi geeft privelessen in Antwerpen. Marc van de Velde geeft les in Deurne , alhoewel het al enige tijd geleden is dat ik nog iets van Marc gehoord heb. Dus ik weet niet of hij nog bezig is.
En als je niet weet wat doen schrijf je in in Antwerpen harmonica meetup en kom naar de meetup"s . Zaterdag 26 november is de eerstvolgende meetup en gaat over 2de pos. Uitleg door Steven troch .
Luc

Offline Carl Comfort

• Hero Member
  • Boogie Chillen!
« Reactie #17 Gepost op: 11 november, 2011, 22:09:29 »
Allex Rossi geeft privelessen in Antwerpen. Marc van de Velde geeft les in Deurne , alhoewel het al enige tijd geleden is dat ik nog iets van Marc gehoord heb. Dus ik weet niet of hij nog bezig is.
En als je niet weet wat doen schrijf je in in Antwerpen harmonica meetup en kom naar de meetup"s . Zaterdag 26 november is de eerstvolgende meetup en gaat over 2de pos. Uitleg door Steven troch .
Luc

Die broer van Axl Rose?

Offline _ZlaTanskY_

• Jr. Member
  • **
  • Harmonica Rocks !
« Reactie #18 Gepost op: 17 november, 2011, 00:06:10 »
ik heb reeds een basiscursus gevolgd bij Double Deal te 9320 Erembodegem, Kromme elleboogstraat 16.
Ik heb die ook gevolgd (vorig jaar)! Goeie cursus wel vond ik. Ik heb wel ook al gezocht naar muziekscholen en dergelijke om toch iets meer te leren, maar heb ook nog niet direct iets gevonden :)
Ben voor de moment een doe-het-zelver, anderen kopieren enzo :P

Offline vouder

• Newbie
  • *
  • Harmonica Rocks !
« Reactie #19 Gepost op: 17 november, 2011, 17:44:49 »
Ik heb die ook gevolgd (vorig jaar)! Goeie cursus wel vond ik. Ik heb wel ook al gezocht naar muziekscholen en dergelijke om toch iets meer te leren, maar heb ook nog niet direct iets gevonden :)
Ben voor de moment een doe-het-zelver, anderen kopieren enzo :P

Ik ben voor het moment ook die weg ingeslagen, maar als je geen ervaring hebt in muziek ( muziekschool,......) is het niet zo makkelijk om op eigen houtje verder te gaan.
Ik zou graag verdergaan in het rock genre, maar tot nu toe ook geen enkele lesgever gevonden, ik heb deze week een mailtje gestuurd naar Luc van Double Deal, met de vraag dat hij me niet kan verder helpen.
Ik laat je het antwoord zeker weten via dit forum.

Ben je uit de buurt van Aalst of omstreken?
Vouder

Offline _ZlaTanskY_

• Jr. Member
  • **
  • Harmonica Rocks !
« Reactie #20 Gepost op: 17 november, 2011, 19:52:30 »
Ik ben voor het moment ook die weg ingeslagen, maar als je geen ervaring hebt in muziek ( muziekschool,......) is het niet zo makkelijk om op eigen houtje verder te gaan.
Ik zou graag verdergaan in het rock genre, maar tot nu toe ook geen enkele lesgever gevonden, ik heb deze week een mailtje gestuurd naar Luc van Double Deal, met de vraag dat hij me niet kan verder helpen.
Ik laat je het antwoord zeker weten via dit forum.

Ben je uit de buurt van Aalst of omstreken?

Hehe, zelfde van mij bijna :D
Ik ben van Welle (Denderleeuw) en ben ook aant proberen wa meer rock te spelen, a la Bad Obsession van Gungs n Roses

Ma t is idd ni gemakkelek zonder enige andere kennis, zoals toonladders etc. Hulp zou handig zijn =)

Offline vouder

• Newbie
  • *
  • Harmonica Rocks !
« Reactie #21 Gepost op: 17 november, 2011, 20:00:57 »
Hehe, zelfde van mij bijna :D
Ik ben van Welle (Denderleeuw) en ben ook aant proberen wa meer rock te spelen, a la Bad Obsession van Gungs n Roses

Ma t is idd ni gemakkelek zonder enige andere kennis, zoals toonladders etc. Hulp zou handig zijn =)
[/quote]

GA EENS OP DEZE LINK ZIEN? DE TABS ZIJN NIET VOLLEDIG? MAAR JE KOMT ER TOCH AL EEN EIND MEE WEG :applaus:
http://www.harmonicalessons.com/members/dcforum/DCForumID3/243.html

DE TABS ZIJN WEL GESCHREVEN VOOR EEN D HARP
Vouder

Offline _ZlaTanskY_

• Jr. Member
  • **
  • Harmonica Rocks !
« Reactie #22 Gepost op: 17 november, 2011, 20:03:47 »
Bah, klopt ni echt ^^ Live speelt ij op een C-harmonica, komt veel beter uit :P De tabs zijn ni zo moeilijk te vinden, ma om erop te improviseren bedoelek, zonder enige andere kennis... is een ander paar mouwen :D

Offline Léke

• Global Moderator
  • Super Hero!
  • In the blues scene I'm still young !!
    • www.motorspuiterij.nl
« Reactie #23 Gepost op: 18 november, 2011, 11:14:09 »

Die kennis is hier op het forum gewoon te vinden .

Léke  8)
Play the blues backwards ......, get your house , your car , your job , your money and  your wife back !!