Auteur Topic: jambone  (gelezen 1351 keer)

Roell

• Gast
jambone
« Gepost op: 21 juni, 2004, 20:07:08 »
te koop gevraagd : jambone mondharmonica"s

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Offline Jervis

• Hero Member
  • Geslacht: Man
  • Heel Nederland aan de mondharmonica!
    • Business Harmonics
Re:jambone
« Reactie #1 Gepost op: 21 juni, 2004, 23:16:51 »
Hoi,
ik heb ze niet, die jambone harps. Wel erg nieuwsgierig: wat zijn dat voor harps? Is het een merk of een speciale stemming of wat?
Jervis

Roell

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 22 juni, 2004, 00:19:10 »
Hallo Jervis

Leuk dat je reageert
Jambone is voor al een mondharmonica voor de low-budget blazer zoals ik
Ik heb eens ??n gekocht om uit te proberen en er zat best een goed geluid in (voor die prijs) maar toen ik er meer wilde kopen waren ze uitverkocht en nu al maanden wordt hij bij die winkel niet aangeleverd
Dus probeer ik het via andere kanalen
De mondharmonica kun je in Amerika krijgen voor zo'n $ 3,50 en in Nederland heb ik hem voor onder de 7 euro aangeschaft
Vergeleken met bijvoorbeeld een Hohner een slok op een borrel als je het als bij-instrument gebruikt
In Amerika heb ik ook geinformeerd (on-line)
en daar kun je wel bestellen per postorder maar die levert alleen binnen Amerika
En dan moet je daar weer een adresje hebben die het voor jou bestelt en doorstuurt naar je
En dat heb ik niet
Dus probeer ik het eerst in Nederland en dus ook via deze site
Mag ik vragen wat jij doet op mondharmonica-gebied?
Oh ja, ik zou graag van elke toonsoort ??n exemplaar willen en van de gangbaren nog ??n extra
Hoop je zo een beetje naar wens ingelicht te hebben
Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust
Mvrgr
Roel

Offline Jervis

• Hero Member
  • Geslacht: Man
  • Heel Nederland aan de mondharmonica!
    • Business Harmonics
« Reactie #3 Gepost op: 22 juni, 2004, 09:55:31 »
Hoi Roel,
als je de Jambones niet kunt vinden:
Hohner maakt ook een low-budget harp en wel de "Happy Harmonica". Ik heb mijn Duitse harp-kennissen erop zien spelen en zij betaalden er rond de 4,50 Euro voor. Prima geluid. Zie ook www.harponline.de/shop/index.php (een prima Duitse webwinkel). Waarschijnlijk kan je deze ook via Henk Kuik van Museum de Muze bestellen. Bijvoorbeeld op de eerstkomende Harmonica Heaven (laatste zaterdag van de maand), die wordt altijd georganiseerd bij Henk Kuik in Malden.
Wat ik zelf doe op harpgebied? Spelen, lesgeven, en mede-directeur van het Harmonica Instituut Holland (een hele reeks spannende harp-initiatieven, waarover later dit jaar meer). Wil je meer uitgebreid kennismaken, dan stel ik voor dat off-line te doen. Mail mij op harmonica@jervis.nl.
Groet,
Jervis