Auteur Topic: mondharmonicaleraar  (gelezen 8463 keer)

Offline Arnoud

• Global Moderator
  • Super Hero!
  • Geslacht: Man
Re:Les in Zwolle (of nabije omgeving)
« Reactie #15 Gepost op: 30 november, 2010, 08:48:15 »
Deze docent: Frank Mahonie heeft binnen dit forum op geen enkele wijze laten blijken dat hij over vaardigheden beschikt om bluesharp te spelen, laat staat les te geven.

Al zijn berichten binnen dit forum hebben betrekking op het aanbieden van harmonica lessen.
Geen enkele heeft betrekking op 'lerarenkamer'.

Er is 1 harmonica filmpje van hem op you tube: zoek maar op 'geronimo'.

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Offline frank mahonie

• Newbie!
  • *
  • Harmonica Rocks !
« Reactie #16 Gepost op: 08 december, 2010, 23:12:16 »
wat houdt lerarenkamer in en wie bepaalt de kwaliteitsgraad van vaardigheden ? als er n.l. een andere stijl dan blues gespeeld wordt betekent dat niet dat er niet over vaardigheden in blues wordt beschikt . en blues kun je niet uit boekjes leren dat zit in je hart ! vr gr xx frank mahonie xx
frank mahonie

Offline Arnoud

• Global Moderator
  • Super Hero!
« Reactie #17 Gepost op: 09 december, 2010, 12:38:32 »
Nou Frank,

Fijn dat je in ieder geval voor het eerst in jaren iets anders post dan alleen maar reclame maken voor jezelf. :thumps:
Je bent al vier jaar lid, en die 10 berichten die je hier gepost hebt zijn allemaal hetzelfde: n.l. dat je je aanbied als docent.

Dit is een forum waar wij met elkaar informatie delen, en waar men b.v. ook harmonicatechnieken uit legt aan beginners.

Wat betreft je vraag: Ik zou zeggen post wat harmonica muziekjes van jezelf, en laat mensen dan maar zelf oordelen. :thumps:

El Mano

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: 09 december, 2010, 13:30:26 »
wat houdt lerarenkamer in en wie bepaalt de kwaliteitsgraad van vaardigheden ? als er n.l. een andere stijl dan blues gespeeld wordt betekent dat niet dat er niet over vaardigheden in blues wordt beschikt . en blues kun je niet uit boekjes leren dat zit in je hart ! vr gr xx frank mahonie xx

Nou je zult toch tot 12 moeten kunnen tellen en een beetje kennis van bvb een pentatonische toonladder werkt wel hoor. Ik heb veel blues uit het hart horen spelen de laatste 50 jaar maar nooit zo maar zonder enige technisch inzicht. Ook heb ik virtuoos blues horen spelen door techneuten zonder bezieling, dat ben ik met je eens, maar ook uit een boekje kun je leren hoe dat wat je hoort en wat je wilt laten horen technisch in elkaar zit. Ik ben daar zelf een levend en spelen voorbeeld van en ik nodig je uit eens met me te jammen bvb op een meeting en dan je oordeel nog eens te herzien. Oke?