Auteur Topic: Basiscursus Bluesharmonica  (gelezen 1952 keer)

Offline Jervis

• Hero Member
  • Geslacht: Man
  • Heel Nederland aan de mondharmonica!
    • Business Harmonics
Basiscursus Bluesharmonica
« Gepost op: 29 juli, 2004, 23:11:46 »
Hallo allemaal,
op 6 september start ik in Amsterdam-Oost weer met de 10-delige basiscursus Bluesharmonica. Alle basistechnieken uit de (Chicago)blues komen aan de beurt. Voor meer info: mail mij op harmonica@jervis.nl. Voorlopig op de maandagavonden, maar er zit ook een zaterdagmiddag-cursus aan te komen, dus als je daarin ge?nteresseerd bent: stuur een mailtje!
Groet,
Jervis

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Offline Jervis

• Hero Member
    • Business Harmonics
Re:Basiscursus Bluesharmonica
« Reactie #1 Gepost op: 30 juli, 2004, 19:37:58 »
Hallo,
mijn aankondiging van de basiscursus Bluesharmonica (start 6 sept, zie elders op dit Forum) levert een aantal vragen op. Ter verduidelijking: de cursus is zowel voor mensen zonder ervaring (pijlsnel thuis in de bluesharp) als ook voor mensen met ervaring (het geeft je structuur en nieuwe ide?en). Hoop dat het zo duidelijk is.  Voor meer info: mail mij op harmonica@jervis.nl
Groet,
Jervis

Offline Jervis

• Hero Member
    • Business Harmonics
« Reactie #2 Gepost op: 20 november, 2004, 00:12:48 »
Maandag 29 november start weer een nieuwe Basiscursus Bluesharmonica in Amsterdam en er zijn nog enkele plekken beschikbaar. 10-delige cursus, wekelijkse lessen van 1 uur. Zie voor meer details en info over hoe in te schrijven www.harmonicainstituut.nl.
Groet,
Jervis

Annemieke

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 16 januari, 2005, 16:56:16 »
Hoi Jervis,

kun je mij nog even bellen 020 6793620 of mailen over de aanstaande cursus?
als er nog plek is kan ik w.s. wel meedoen...
maar ben je nummer kwijt en de verdere informatie.

alvast bedankt , Annemieke