ik snap der niks van 
dat bzbzbzbzbz is me iets te... ingewikkeld.
hou toch meer van +33+33+33 of zo 
En dan is weer de vraag wat is +33+33+33; is uit te leggen op diverse manieren:
a) blazen op de 3, 3e overblaastoon (bestaat die eigenlijk wel?); 3 noten achter elkaar hetzelfde
b) blazen op de 3, zuigen op de 3, blazen op de 3, zuigen op de 3, blazen op de 3, zuigen op de 3
c) 3 tellen blazen op de 3, dat 3 keer achter elkaar
d) iets heel anders...
Zelf vind ik op 'ongebogen' tab-gebied het makkelijkst de +3 is blazen en -3 is zuigen maar op Amerikaanse sites ben ik juist veel de methode tegengekomen dat 3 de blazen is en -3 dus zuigen.
Buigen zie je ook op diverse manieren uitgelegd.
Dan de notatie-manier van hohner met pijltjes eronder maar die krijg je niet zo makkelijk met de computer verstuurd behalve net als notenbladen met grafische afbeeldingen.
Met buigen wordt het veel ingewikkelder, zeker als het ook nog eens in combinatie is met slides en accoorden (3-noten gelijk).
Eigenlijk vind ik wat dat betreft het bovenstaande voorbeeld na goed kijken en ontcijferen wel een heel duidelijke maar bewerkelijke manier van spelen (onder elkaar dus per noot). Alleen zou ik liever meer spaties zien en ben ik bang wat er gebeurt als er een andere font gekozen wordt...
In de ' normale muzieknotatie' zonder tabs kom je ook veel notaties tegen en zelfs met dezelfde soort noten-tekens voor iets anders.
Misschien het duidelijkst is wel dat je gewone muziekpartijen hebt met daarbij de tablatuur gezet; dan zie je per noot direct de gebruikte notatiewijze...
Maar we zijn toch allemaal iets eigens en zeker met de bluesmuziek dus zullen we wel verschillen houden en dat maakt het juist leuk.
Elvin