Auteur Topic: Astatic T3  (gelezen 2488 keer)

Offline Bats

• Jr. Member
  • **
  • Geslacht: Man
  • Just play
Re: Astatic T3
« Reactie #15 Gepost op: 16 januari, 2007, 15:24:43 »
Jongens even lachen allemaal. Ik heb de mic bij ontvangst laten testen bij een radiomuseum. Hij deed het daar niet volgens die meneer. ik heb hem daarna even mee naar huis genomen en daarna heeft ie een poosje in dat museum gestaan omdat ik toch eerst een element moest kopen.

Vandaag heb ik hem terug en ik heb wat geprutst en wat denk je?????????   Hij doet het

Ik heb allen wel eeen ander element gekocht en ik weet niet of dse output wel maximaal is. Maar hij maakt geluid. Is dat te gek of niet!!!!!!!!

Bats met een Astatic T3 Mc-151 en een Pignose 20w versterker en een ander leuk element dat ik wel ergens inbouw. En dat allemaal voor ?165 incl verzendkosten ik lach me dood!!!!

Nu even ter zake Ik ga wel de bedrading ect vervangen. welke soort kabels moet ik gebruiken en moet het element worden geaard?

Thanks
Gear: Hohner bluesharp ms, Hohner special 20, Astatic T-3 MC 151, Pignose HOW 20, Roland cube 60 bass

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Offline smeagol

• Hero Member
  • BIGGER! FATTER! MEANER! UGLIER!
    • Webpaginaatje
« Reactie #16 Gepost op: 16 januari, 2007, 20:06:46 »
Dat is een lekker meevallertje.
Waar heb je die pignose vandaan?
Kun je iets laten horen van 't geheel?
In stead of talking he plays,
and when he better play, he talks

http://homepages.ipact.nl/~smeagol/

Offline Bats

• Jr. Member
  • **
  • Just play
« Reactie #17 Gepost op: 16 januari, 2007, 20:13:51 »
Die pignose komt als het goed is een dezer dagen uit Rotterdam naar me toe. Staat op marktplaats. Hij heeft er nog wel wat staan geloof ik.(Gary) Ik moet aan de mic nog even solderen en sleutelen. En dan ga ik testen en kan ik je van de Asdtatic T3 met MC 151 en de pignose wel wat laten horen.

Op topic wav Mp3 ect heb ik de mic zo in de comp gepugt en het resultaat is daar te horen.
Gear: Hohner bluesharp ms, Hohner special 20, Astatic T-3 MC 151, Pignose HOW 20, Roland cube 60 bass

Offline Bats

• Jr. Member
  • **
  • Just play
« Reactie #18 Gepost op: 20 januari, 2007, 18:03:15 »
Ik heb de versterker binnen. Microfoon helemaal opnieuw gesoldeerd. En het werkt. Nu nog even wat ervaring en testen en het is allemaal helemaal goed.