Auteur Topic: Jerry Portnoy's Blues Harmonica Masterclass CD's  (gelezen 1802 keer)

Hanzepans

• Gast
Jerry Portnoy's Blues Harmonica Masterclass CD's
« Gepost op: 21 augustus, 2004, 00:33:11 »
Ik zoek deze cursus. Het zijn 3 CD's en een boekje.
Wil iemand ervan af (verkopen) of kan ik hem lenen? Een CD'tje is zo gebrand. Maar natuurlijk is dat verboden dus ben ik daar heel erg tegen  ;)

Hans

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Offline Jervis

• Hero Member
  • Geslacht: Man
  • Heel Nederland aan de mondharmonica!
    • Business Harmonics
Re:Jerry Portnoy's Blues Harmonica Masterclass CD's
« Reactie #1 Gepost op: 21 augustus, 2004, 01:24:05 »
Hoi,

op Jerry Portnoy's site (www.harpmaster.com) is de 3 CD set gewoon legaal te koop. Een creditcard is nodig, maar je kan ook een check sturen. International orders incl. shipping $81.

De 3CD set is zeer de moeite waard, dus koop hem gewoon en ga niet zitten kopi?ren. Die investering moet je zien in het licht dat mensen zoals JP hierdoor gesteund worden in het voort blijven brengen van de bluesharp-traditie. Als jouw steun (ja, ook jij daar!) stopt, dan luisteren je kinderen straks allemaal naar K3 en hun "vrolijke mondharmonic????tje" en is een geweldig stuk muziekhistorie alleen nog als sample in een keyboard beschikbaar (luister eens, als ik op dit knopje druk, dat was vroeger een instrument, leuk h??)

Alle verhalen over dat "iedereen kopieert, dus dan mag ik het ook" of "al dat geld blijft bij de uitgever/maatschappij aan de strijkstok hangen" is gewoon een excuus om niet te hoeven toegeven dat je broodroof pleegt. Op die manier wordt de harp nog obscuurder dan ie al is, en daar zitten we niet op te wachten. Niet doen dus. >:(

Z?! Dat lucht op!
Jervis

Offline Cel

• Newbie
  • *
« Reactie #2 Gepost op: 22 augustus, 2004, 02:09:11 »
Ik heb mijn Harmonica Masterclass CD's op amazon besteld :)
ze moeten normaal een van de volgende dagen aankomen.
*spannend* :)

jerry

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 22 augustus, 2004, 03:40:14 »
Dit is het beste lespakket die er is!! heeft mij ook zowat 200 piekies(toen) gekost maar zeer de moeite waard!

adriaan17

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 25 augustus, 2004, 14:37:30 »
Hoi,

op Jerry Portnoy's site (www.harpmaster.com) is de 3 CD set gewoon legaal te koop. Een creditcard is nodig, maar je kan ook een check sturen. International orders incl. shipping $81.

De 3CD set is zeer de moeite waard, dus koop hem gewoon en ga niet zitten kopi?ren. Die investering moet je zien in het licht dat mensen zoals JP hierdoor gesteund worden in het voort blijven brengen van de bluesharp-traditie. Als jouw steun (ja, ook jij daar!) stopt, dan luisteren je kinderen straks allemaal naar K3 en hun "vrolijke mondharmonic????tje" en is een geweldig stuk muziekhistorie alleen nog als sample in een keyboard beschikbaar (luister eens, als ik op dit knopje druk, dat was vroeger een instrument, leuk h??)

Alle verhalen over dat "iedereen kopieert, dus dan mag ik het ook" of "al dat geld blijft bij de uitgever/maatschappij aan de strijkstok hangen" is gewoon een excuus om niet te hoeven toegeven dat je broodroof pleegt. Op die manier wordt de harp nog obscuurder dan ie al is, en daar zitten we niet op te wachten. Niet doen dus. >:(

Z?! Dat lucht op!
Jervis

Als rechtgeaarde software ontwikkelaar "uit het hart gegrepen" Ik twijfelde nog over de cursus, Amsterdam is wel ver weg" nu kan ik niet anders, ik ben er

groetjes Adriaan

Offline pans03

• Newbie!
  • *
  • Dit forum is het helemaal !
« Reactie #5 Gepost op: 26 augustus, 2004, 09:09:12 »
Nou nou, wat een burgerzin. En wat een verantwoordelijkheid rust er op mijn schouders nu ik weet dat ik door het kopen van drie Cd’s niet alleen een stuk muziekcultuur zekerstel maar ook een bedreigd instrument voor uitsterven kan behoeden. Ik denk dat ik mijn alias ga wijzigen in Frodo :-)