Auteur Topic: Astatic T3 schroefjes  (gelezen 579 keer)

Offline buddy

• Newbie
  • *
  • Harmonica Rocks !
Astatic T3 schroefjes
« Gepost op: 15 januari, 2007, 14:02:04 »
Heb ook zo'n Astatic T3 via internet gekocht. Hij deed het wel maar er zat alleen niet het originele element in. Klinkt niet echt goed en heb plannen om er een shure cm van een 520d in te zetten. Heb de mic dus uit elkaar gedraaid en hem te lang op de werkbank laten liggen, schroefjes kwijt. Balen want schroefjes met Engelse/Amerikaanse draad zijn niet zo makkelijk te vinden in Nederland. Totdat ik een ingeving kreeg, Lee Oskar is toch een Amerikaans merk en er zitten toch schroefjes in zo'n ding? En ja hoor, de schroefjes waarmee de reedplaten worden vastgezet passen perfect, wanneer je de schroefjes er in draait voel je een kleine weerstand, niets aan de hand gewoon doordraaien en het komt allemaal goed. De schroefjes zijn aan de lange kant maar ik kreeg ze er helemaal in, hangt van het element af wat erin zit. Moet je de schroefjes toch inkorten dan heb ik nog een tip. Draai eerst een moertje op het schroefje en zaag pas daarna een stuk van schroefje af. Vijl de punt een beetje schuin af en draai het moertje er weer af. Het schroefje kan nu zonder al te veel problemen in het gat gedraaid worden.

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!