Auteur Topic: Obscure CD's en LP's voor harpisten en andere blues-adepts  (gelezen 2696 keer)

Offline Jervis

• Hero Member
  • Geslacht: Man
  • Heel Nederland aan de mondharmonica!
    • Business Harmonics
Obscure CD's en LP's voor harpisten en andere blues-adepts
« Gepost op: 25 september, 2004, 17:11:21 »
Hoi,
nou woon ik al een tijdje in Amsterdam, maar vandaag was ik voor het eerst in het Blues Record Centre. Mijn bek viel open: wat een geweldige verzameling CD's.

Met 4 CD's (o.a. Big Walter Horton, Jerry McCain, Kid Morgan, Sonny Terry, diverse pre-war-compilaties) ging ik de deur weer uit. Een absolute aanrader, die ik gelijk heb opgenomen onder "Onze favorieten" op www.harmonicainstituut.nl

Doe jezelf een lol en ga er eens langs, ontmoet Paul Duvivie en zie de foto's van alle beroemde harpisten die, als ze in Nederland zijn, allemaal bij Paul en zijn CD's langswippen.

Groet,
Jervis

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Offline Arnoud

• Global Moderator
  • Super Hero!
Re:Obscure CD's en LP's voor harpisten en andere blues-adepts
« Reactie #1 Gepost op: 25 september, 2004, 21:09:38 »
hoi Jervis,
daar ga ik zeker heen!!!!
helemaal te gek,
ik spreek je
Groetjes Arnoud

Offline Frans

• Full Member
  • keep on harping
Re: Obscure CD's en LP's voor harpisten en andere blues-adepts
« Reactie #2 Gepost op: 23 juli, 2007, 01:36:10 »
Ja, Paul is een aardige gozer.

Zo ongeveer 20 jaar geleden was hij voor zijn hobby al bezig met een blues platen postorder bedrijfje, ergens op een bovenkamer in de stad. Kort daarna is is dat uitgegroeid tot een platenzaak in Amsterdam zuid, die al een tijdje bekend is in binnen en buitenland.

Paul is ook nauw betrokken geweest bij de organisatie van diverse blues festivals, plaatopnames, en radioprogramma's.

Blues Record Center
Hndrik Jacobszstraat 12
Amsterdam

Offline benbouman

• Hero Member
  • www.customharmonicashop.nl
    • Custom Harmonica Shop
Re: Obscure CD's en LP's voor harpisten en andere blues-adepts
« Reactie #3 Gepost op: 23 juli, 2007, 08:30:41 »
Je kunt ook via internet bestellen(hij heeft een post-order bedrijfje)...
Ik heb lang geleden wel eens wat bij hem besteld.. ik hoefde pas na ontvangst te betalen en ontvang nog steeds regelmatig zijn gratis catalogus..
Dus een super aanrader...misschien moet de A'damse meet-up hem eens verrassen met een jamsession in zijn winkeltje.... of hem uitnodigen voor een meet-up!!??

Ben Bouman