Auteur Topic: tip naar jezelf luisteren  (gelezen 1951 keer)

Offline JohnnyChromonica

• Newbie
  • *
  • A dirty mind is a joy forever.
tip naar jezelf luisteren
« Gepost op: 28 september, 2004, 23:40:08 »
Nou ben ik geen echte bluesblazer maar meer een easy-listening speler en ik dacht redelijk te kunnen blazen.
Totdat ik een handheld agenda kocht (MIO 168) Hiermee kun je heel simpel redelijke opnames maken die meteen in mp3 worden omgezet. Bij het afluisteren begreep ik meteen waarom de rest van de familie de deuren baricaderen als ik mijn "smoelenschuif" pak. ;)
De tip is dat je met dit soort minuscule apparaatjes leuke opnames kunt maken om jezelf critisch te beluisteren en je kunt ze simpel per e-mail naar andere sturen.
Nu gelijk mijn vraag: of er hier nog andere zijn die op deze manier muziekstukjes kunnen uitwisselen.

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Bertil

• Gast
Re:tip naar jezelf luisteren
« Reactie #1 Gepost op: 29 september, 2004, 12:22:53 »
Ik doe dat heel soms met mijn computer met het programma Geluidsrecorder

Je schrikt je meesal heel erg van jezelf

Ik zal even een stukie opnemen en het bij recenties plaatsen

Offline tomtom

• Full Member
  • Geslacht: Man
  • Ik hou van bluesharp!
    • www.bluesharp.nl
« Reactie #2 Gepost op: 30 september, 2004, 16:05:33 »
Hoi,

Als je een stukky muziek hebt kan je deze ergens op internet zetten. En hier de link aanbieden.

Dan kunnen mensen op de link klikken en het afluisteren.

IK heb nog wel ergens tuimte over om bestanden te plaatsen. Dus als je deze naar me mailt dan kan ik een link plaatsen.
Met vriendelijke groeten,

Thomas de Groot

Offline JohnnyChromonica

• Newbie
  • *
  • A dirty mind is a joy forever.
« Reactie #3 Gepost op: 30 september, 2004, 21:36:37 »
Ik doe dat heel soms met mijn computer met het programma Geluidsrecorder

Je schrikt je meesal heel erg van jezelf

Ik zal even een stukie opnemen en het bij recenties plaatsen

Ik heb je stukkie ontvangen. Klinkt hartstikke leuk, vooral het eerste gedeelte is zeer geschikt om als refrein te gebruiken en om er dan na een stukje improvisatie telkens op terug te komen. Zo'n muziekstukje kun heel leuk uitbreiden. Het is er eentje die ik bewaar.

Offline muskey_B

• Sr. Member
  • Geslacht: Man
  • ik doe mijn best
Re: tip naar jezelf luisteren
« Reactie #4 Gepost op: 21 september, 2005, 14:31:40 »
ik heb een paar keer geprobeert om mijn stuk op te sturen met mijn xp maar ben geen ster in comp. en het is me dus niet gelukt.hoe nu verder