Wat flipper hier zegt, stoort ook mij enorm. Als je een boek schrijft voor beginners, zou je toch verwachten dat het boek perfect is, maar ook ik kom hier en daar enkele fouten tegen. Bijvoorbeeld een herhalingsteken op het eind waar er geen moet staan. Het geeft een gevoel dat er zelfs de moeite niet genomen is om het boek even na te kijken alsvoren het af te drukken.
Om even terug te komen op het bericht van Arnoud: Ik ben ondertussen al een pak gevord in het boek en ik krijg inderdaad ook meer de indruk dat jij wel eens gelijk kan hebben. Ook al worden alle (beginners)technieken beschreven, soms lijkt het alsof het liedjes vanbuiten leren is. Het boek had best wat uitgebreider mogen zijn en dan vooral qua basis.
Op zich vind ik het geen slecht boek, maar ik erger me dood aan de verwijzingen naar les 10. Wanneer in les 5 uitleg wordt gegeven over crossharp, wordt er verwezen naar les 10 (die voor mij totaal onbegrijpelijk is). Wat is hier dan het nut van, kunnen ze dan niet beter alles ineens uitleggen?
Soit, ik had dit boek gekocht om de basis te onder de knie te krijgen en de aanschaf van een leeraar zal waarschijnlijk de volgende stap zijn.
FuckFace ?