Auteur Topic: 2 Soorten C's ?  (gelezen 2870 keer)

Offline 1985Casper

• Newbie
  • *
  • Geslacht: Man
Re: 2 Soorten C's ?
« Reactie #15 Gepost op: 18 juli, 2007, 23:27:33 »
Nee, dat ook nog niet. Ik heb gisteren gebeld of ze hem al geleverd hadden gekregen, normaal gezien zou dat donderdag of vrijdag moeten gebeuren. Ik zal je laten weten hoeveel ik ervoor heb neergelegd.

Wel heb ik vandaag ook een offerte gekregen van djladen (ergens hier op het forum gevonden), en zijn prijs voor het instrument alleen is 23?, maar daar komt nog wel wat aan verzendkosten bij. Uiteindelijk komt het neer op 31,86?. Dan denk ik dat ik hem liever zelf ga afhalen bij de winkel, want zo heel veel verschil zal er wel niet op zitten (op de prijs).

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Offline Rianne

• Sr. Member
  • Geslacht: Vrouw
  • Begin de dag met een lach!
« Reactie #16 Gepost op: 18 juli, 2007, 23:40:26 »

Ik heb ook een Lee Oskar, major diatonic in A. Heb er 25 euri voor betaald.
Verder heb ik een Hohner special 20 marine band (classic), gekocht voor 20 euri.

Greezz,
Rianne
Oefening baart kunst...

Offline StanS

• Newbie
  • *
  • Harmonica Rocks !
« Reactie #17 Gepost op: 19 juli, 2007, 00:01:06 »
Dan denk ik toch wel dat die van mij wat duur was, ik heb namelijk 35? betaald vandaag...
Had zoiets van, achja, doe mij die maar, en dan is 't goed... ik heb namelijk geen geduld zoals te lezen is hierboven... :P haha...

StanS.

Offline Caranthir

• Newbie!
  • *
« Reactie #18 Gepost op: 05 augustus, 2008, 14:41:02 »
Hey Stan,

bedankt voor de tip van Arons.
Ik ben al een tijdje op zoek naar een MH maar wist geen winkel in de buurt te vinden.

Ik heb me net ook een Lee Oskar in C aangeschaft! Ben er enorm blij mee. Nu flink gaan oefenen :)

Grts
Roland

Offline spijkerlaan

• Full Member
  • Joe Rocks !
« Reactie #19 Gepost op: 05 augustus, 2008, 20:32:15 »
35 euro is momenteel de standaard prijs voor nederland, alleen op internet vind je ze goedkoper..

groetjes jasper en oskar
Women make the blues, Men play the blues..