Erg leuk om dit te lezen en alle initiatieven

Gisteren een meetup gehad en vandaag gewerkt en wat later thuis vandaar de wat latere reactie!
Zou het leuk vinden Leke als jij een nieuw berichtje plaats waar we dit idee wat verder gaan uitwerken.. mijn visie daarin is dat de slogan niet meer dan 3 of 4 woorden heeft( kort maar krachtig), anders krijg je teveel tekst op het t-shirt en zit te denken aan een bluesharpforumlogo uitvoering en een uitvoering met bv een mondharmonica afbeelding of iets anders?........laten we ook over de kleur speculeren!
Wat ik verder wel graag wil is dat het t-shirt verkoop wordt beheert door ??n van de administrators , zodat het een overzichtelijk iets blijft en het geen t-shirt handel op het forum wordt!
Wat ik wel wil garanderen is dat het niet de bedoeling is van mij om er aan te verdienen.. maar door een juiste of goed gestuurde in-verkoop we een kleine bijdrage in het forum blijft.... dit kan zijn doordat we bv bij zoveel afname.. extra t-shirts krijgen enz.. voor prijsvragen-spelletjeswedstrijden of de mooiste inzending van een opgenomen nummer!
Natuurlijk kunnen we ook een korting bedingen...hoop ik!
Maar eerst maar eens naar de orde van de dag..Leke ga je gang

groetjes
Ron