Auteur Topic: 04-10-22 & 23 Internationaal Mondharmonica Festival 2004, Rotterdam  (gelezen 1043 keer)

Offline Jervis

• Hero Member
  • Geslacht: Man
  • Heel Nederland aan de mondharmonica!
    • Business Harmonics
04-10-22 & 23 Internationaal Mondharmonica Festival 2004, Rotterdam
« Gepost op: 24 oktober, 2004, 10:37:27 »
Georganiseerd door de Rotterdamse Mondharmonica Club. Ik was er even voor 2 uurtjes (ik zag zowaar 1 ander lid van dit forum!). Het is niet mijn muziekstijl, die ensemble-muziek, maar het was opnieuw geweldig om te zien hoeveel mensen (ook uit het buitenland) gek zijn op de mondharmonica.

Het optreden van Thomasz Bielecki (uit Polen) was leuk om te zien/horen. Deze man haalde in de categorie bluesharp een ereprijs in Trossingen tijdens de wereldkampioenschappen. Hij sloeg zich dapper door de problemen die de presentator en de geluidsman voor hem klaar hadden.

Het optreden van Electric Harmoncia Quartet was erg gaaf. Ik heb alleen hun akoestische set gezien (later die avond speelden ze ook electrisch) en ze zijn grensverleggend en baanbrekend bezig. Als je de kans krijgt ze te gaan zien: doen! Luister ook eens naar ze op www.overblow.com/ehq.

Kortom: zo'n evenement moet je (minstens/hooguit) eens in je leven meemaken! En vanmiddag ga ik naar Antwerpen om James Harman te zien optreden!!!!! Hij was mijn inspirator toen ik begon met serieus harp-spelen....

Groet,
Jervis

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Offline Pieter

• Newbie
  • *
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Internationaal Mondharmonica Festival 2004 (22/23 oktober 2004)
« Reactie #1 Gepost op: 27 oktober, 2004, 07:33:23 »
Hoi,

Waren er dan toch nog drie man van dit forum aanwezig. Ook ik vond het optreden van the bluesboy uit warschau indrukwekkend. Hij speelde s,avonds een geweldige trainsound. Leuk om al die verschillende stijlen te zien en te horen. Ook s,avonds in de pauze en na afloop was het leuk vertoeven met een aantal off the record optredens.
Leuk evenement. ;D ;D ;D ;D
gr.