Auteur Topic: aankoop Amerika  (gelezen 4929 keer)

Offline luc

• Sr. Member
  • Geslacht: Man
  • Harmonica Rocks !
Re: aankoop Amerika
« Reactie #15 Gepost op: 03 mei, 2008, 23:28:56 »
Even op de hoogte houden over mijn aankoop van dat AFB+ bij Kinder instruments USA. Ik had dus een overschrijving gedaan waarop ik een Email gekregen heb van Kinder dat het bedrag niet juist was. Bankkosten in USA waren meer dan voorzien. Ik heb dan met goedkeuring van Kinder instruments het te kort bedrag van 27 dollar met de post in een enveloppe opgestuurd. Ze gingen niet wachten op het geld en het toestelletje direct opsturen. Dit is 2 weken geleden en ik heb ondertussen niets meer van hen gehoord. Ook op mijn Emails krijg ik geen antwoord meer. Ik beging mij toch een beetje ongerust te maken nu. Hou jullie op de hoogte.
Luc

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Offline luc

• Sr. Member
  • Harmonica Rocks !
« Reactie #16 Gepost op: 06 mei, 2008, 19:48:58 »
Vandaag is de anti feedback + afgeleverd door "UPS".
Heb er geen invoerrechten of btw moeten voor bijbetalen dus dat viel heel goed mee. Nu uittesten maar.
Luc

Offline Ted

• Global Moderator
  • Super Hero!
  • I'm just a pilgrim on this road, boys
    • Common Blackbird Blues
« Reactie #17 Gepost op: 06 mei, 2008, 23:46:10 »
Yep, ik heb laatst ook nog een naheffing gehad over een paar Seydels uit Amerika. :(
www.commonblackbirdblues.nl
| []  []  []  []  []  []  []  []  []  [] |

Offline luc

• Sr. Member
  • Harmonica Rocks !
« Reactie #18 Gepost op: 07 mei, 2008, 18:30:42 »
aah ,dat wist ik nog niet. Afwachten dan maar h?.
Luc

Offline luc

• Sr. Member
  • Harmonica Rocks !
« Reactie #19 Gepost op: 08 mei, 2008, 18:22:02 »
H? dr Hans
wilt net lukken dat je ernaar vraagt. Ik ga hem dit weekend in elkaar steken. Ik laat je zeker iets weten dan. Komt het element uit een blues blaster?
Luc

Offline luc

• Sr. Member
  • Harmonica Rocks !
« Reactie #20 Gepost op: 12 mei, 2008, 21:51:07 »
  Hans , ik heb vandaag de mic in elkaar gestoken . Hij heeft een even hoog uitgangsignaal als een jt 30. Er is wel een kleine bromtoon als ik de volumepot van de mic open draai en vind de oorzaak niet direct. Verder heeft hij een iets scherpere klank dan mijn jt 30. Als ik de brom nog weg krijg is het een goede mic.
Dan even over de Kinder afb +,
ze hebben blijkbaar vergeten een handleiding bij te voegen . Ik heb dan op internet liggen zoeken en aan de hand van de informatie die ik vond geprobeerd om het eens te testen. Ik heb wel winst in volume maar een toverkastje is het toch niet. Ofwel begrijp ik de afstelling nog niet goed. Ik had er eerlijk gezegd iets meer van verwacht. Ik dacht eens een filmpje op you tube gezien te hebben waar de amp met hetzelfde kastje volledig open kon gedraaid worden.
Luc

Offline luc

• Sr. Member
  • Harmonica Rocks !
« Reactie #21 Gepost op: 14 mei, 2008, 21:38:58 »
Ik kan nu met mijn fender pro junior met ??n 12at7 en ??n 12au7 en dan de afb+ de amp op max volume zetten . En dan heb ik werkelijk meer volume met de afb+ dan zonder. Ook de toon veranderd veel.
Luc

Offline luc

• Sr. Member
  • Harmonica Rocks !
« Reactie #22 Gepost op: 15 mei, 2008, 20:30:44 »

Hans , de brom op de mic is weg .Dus weer een mic erbij.
Ik heb vandaag mijn afb+ getest met mijn blues deville. Normaal kan ik de amp maar op 2 zetten en dan piept hij al. Ik ken nog harpspelers die hun deville weggedaan hebben omdat hij zo feedback gevoelig is. Vandaag met de 12ax7 lampen erin kan ik hem volledig open zetten in mijn living. Ongelooflijk wat dat afb+ kastje kan. Je moet wel van de sound houden die hij dan geeft. Veel meer overdrive op hoog volume.

Offline Fikkie

• Newbie!
  • *
  • Harmonica Rocks !
« Reactie #23 Gepost op: 19 mei, 2008, 14:04:39 »
Als je een harpje laat versturen naar NL. wat betaal je dan ongeveer aan shipping, en komt er nog btw overheen hier in NL?

heel andere vraag, heeft iemand ervaring met de Shaker mad cat harp mic?

Thx a bunch.

Offline Ruurd

• Sr. Member
  • Harmonicisten aller landen verenigt U!!
« Reactie #24 Gepost op: 19 mei, 2008, 15:19:22 »
Geen ervaring met de Shaker Madcat, maar ooit eens gelezen dat het uitgangssignaal niet al te sterk is. Heb wel ervaring met de Harmonica Honker die het fantastisch doet bij (semi-)acoustisch spelen.

groeten,
Ruurd

Offline Harpingman

• Newbie!
  • *
  • Harmonica Rocks !
    • BluesDungeon
« Reactie #25 Gepost op: 16 juni, 2008, 16:48:43 »
Hallo,

Ik heb regelmatig in amerika gekocht, nooit problemen gehad. Voor wat betreft de invoerrechten die moet je altijd betalen. Wel de ene keer per acceptgiro en de andere keer bij aflevering maar dat maakt niet uit. Een keer heb ik niet hoeven betalen maar dat was vlak voor kerstmis, ik denk dat het toen als cadeau is doorgegaan. Ik heb altijd bij Coast to Coast gekocht. http://www.coast2coastmusic.com/

groeten Jos.

Offline Taz_in_Blue

• Full Member
  • Harmonica spelen begint en eindigt met ademen.
    • SuzukiSuckers Harmonica Pages
« Reactie #26 Gepost op: 16 juni, 2008, 19:19:24 »
Verhaal = ge-update !!!

Omdat ik al eerder in Amerika, bij Harp Depot, had gekocht heb ik begin maart weer het een en ander besteld.
Na ongeveer twee maand had ik het pakketje nog niet binnen maar het geld was wel van mij rekening gehaald. Na ongeveer 7 mailtjes richting Harp Depot kreeg ik een mailtje terug, ze hadden er van alles aan gedaan om mijn bestelling te traceren bij DHL maar liepen tegen dezelfde muur aan als ikzelf. Ze gaven verder aan te stoppen met verzending via DHL
In hetzelfde bericht werd aangegeven dat mijn bestelling opnieuw zou worden verstuurd.
Ik was wat sceptisch hierover maar na een paar uur kreeg ik van DHL een zg. Shipment Notification met tracingnummer. De volgende dag probeerde ik dit uit en tot mijn verbazing was het pakketje al onderweg.
Zaterdagmorgen, de deurbel gaat en DHL staat voor de deur met mijn bestelling. Je zou bijna in wonderen gaan geloven maar alles is er wat ik besteld heb.
Vandaar dat ik mijn schriftelijke frustratie wat bijgesteld heb. Alles wat ik heb besteld is in goede conditie aangekomen en omgerekend met de huidige koers wel heel voordelig.
Ik denk dat ik de volgende keer nogmaals de gok neem om bij Harp Depot te bestellen want goedkoop zijn ze en misschien was dit een enkelmalige negatieve ervaring.

Offline luc

• Sr. Member
  • Harmonica Rocks !
« Reactie #27 Gepost op: 15 juli, 2008, 12:11:20 »
vandaag stak er een factuur in mijn bus van UPS dat ik 6.37eur. late betalingstoeslag moet betalen. Dit gaat dus over mijn aankoop van USA. Ik was verwonderd en belde met UPS. Er werd verteld dat ik een nog openstaand factuur van 79.58eur heb. Ik vertelde dan dat ik nog nooit een factuur van UPS ontvangen heb en dus ook geen toeslag hierop wil betalen. Mijn factuurnummer bleek ook niet te kloppen met de gegevens die in de computer zit. Het komt er op neer dat ik dus 79.58 eur invoerrechten moet betalen opde AFB+. Een toch niet klein bedrag. Maar al bij al is het toestelletje dit waard. Ze gaan mij het originele factuur opsturen. Ben benieuwd of dit nu wel gaat in orde komen.0
Luc

Offline Ted

• Global Moderator
  • Super Hero!
  • I'm just a pilgrim on this road, boys
    • Common Blackbird Blues
« Reactie #28 Gepost op: 15 juli, 2008, 16:00:31 »
Blijkt maar weer: nooit te vroeg juichen als je schijnbaar zonder kosten een overzees pakje hebt ontvangen, want het gebeurt helaas regelmatig dat er achteraf een naheffing per post wordt nagezonden. Die extra kosten moet je bij je aankoop eigenlijk altijd incalculeren, dan valt het iig niet tegen. Mocht het pakketje er toch een keer tussen door glippen, dan heb je gewoon een meevallertje.
| []  []  []  []  []  []  []  []  []  [] |