Verhaal = ge-update !!!
Omdat ik al eerder in Amerika, bij Harp Depot, had gekocht heb ik begin maart weer het een en ander besteld.
Na ongeveer twee maand had ik het pakketje nog niet binnen maar het geld was wel van mij rekening gehaald. Na ongeveer 7 mailtjes richting Harp Depot kreeg ik een mailtje terug, ze hadden er van alles aan gedaan om mijn bestelling te traceren bij DHL maar liepen tegen dezelfde muur aan als ikzelf. Ze gaven verder aan te stoppen met verzending via DHL
In hetzelfde bericht werd aangegeven dat mijn bestelling opnieuw zou worden verstuurd.
Ik was wat sceptisch hierover maar na een paar uur kreeg ik van DHL een zg. Shipment Notification met tracingnummer. De volgende dag probeerde ik dit uit en tot mijn verbazing was het pakketje al onderweg.
Zaterdagmorgen, de deurbel gaat en DHL staat voor de deur met mijn bestelling. Je zou bijna in wonderen gaan geloven maar alles is er wat ik besteld heb.
Vandaar dat ik mijn schriftelijke frustratie wat bijgesteld heb. Alles wat ik heb besteld is in goede conditie aangekomen en omgerekend met de huidige koers wel heel voordelig.
Ik denk dat ik de volgende keer nogmaals de gok neem om bij Harp Depot te bestellen want goedkoop zijn ze en misschien was dit een enkelmalige negatieve ervaring.