Auteur Topic: Leraar gezocht Limburg  (gelezen 6161 keer)

Offline airsound

• Newbie
  • *
  • Harmonica Rocks !
Leraar gezocht Limburg
« Gepost op: 27 maart, 2008, 22:05:57 »
Hallo ' eerwaarde collega's ' , ik ben al geruime tijd op zoek naar een HM-leraar in Belgisch of Nederlands Limburg. Weet iemand soms een adresje voor mij aub?
de groetjes uit Belgisch Limburg
airsound

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Offline Mir

• Full Member
  • Geslacht: Vrouw
  • Keep the Blues Alive !!
Re: Leraar gezocht Limburg
« Reactie #1 Gepost op: 31 maart, 2008, 19:13:59 »
Ik weet dat er in Roermond een lerares woont ... bluesvriend van mij heeft daar les gevolgd, mocht dat in jou buurt zijn en heb je interesse dan hoor ik het wel, dan snor ik wel even naam telefoonnummer etc ... op voor je.

8) Mir.
Betaharp in C ...  Bevalt prima!!! Bendings zijn snel te doen, speelt lekker, nu nog heel veel oefenen! Tja, had ik gedacht ... door mijn chronische bronchitis lukt het niet ... snik. Zo af en toe waag ik nog eens een gok en nee hoor. Wie weet ... in de toekomst?!

Offline Mir

• Full Member
« Reactie #2 Gepost op: 20 april, 2008, 20:38:32 »
Ik heb de gegevens zojuist via een persoonlijk berichtje verzonden. Heel veel succes en hou me op de hoogte!

Groetjes Mir.? 8)
Betaharp in C ...  Bevalt prima!!! Bendings zijn snel te doen, speelt lekker, nu nog heel veel oefenen! Tja, had ik gedacht ... door mijn chronische bronchitis lukt het niet ... snik. Zo af en toe waag ik nog eens een gok en nee hoor. Wie weet ... in de toekomst?!

Offline Mike21

• Newbie!
  • *
  • Harmonica Rocks !
« Reactie #3 Gepost op: 24 april, 2008, 17:40:59 »
Hallo,

Ik ben ook op zoek naar een leraar in limburg. Ik woon in de omgeving van roermond. Zou je de gegevens van die lerares ook aan mij willen sturen?

bij voorbaat dank

gr Mike

Offline Mir

• Full Member
« Reactie #4 Gepost op: 24 april, 2008, 20:09:04 »
Ha Mike,

He, leuk ... weer eentje uit mijn bekende en geliefde Limburg.? :D Wie sjoan oos Limburg is ... Ik ben opgegroeid in Horn en heb nog 20 jaar in Roggel gewoond, voordat ik naar Vlissingen ging verhuizen. En wat is voor jou omgeving Roermond??

Ik geef jou telefoonnummer en naam zo door via een persoonlijk berichtje. En natuurlijk? ... welkom op het forum en heeeeel veel plezier met dat klein smoelschuivertje!!? ;)

Groetjes Mir? 8)

Offline Carl Comfort

• Hero Member
  • Boogie Chillen!
« Reactie #5 Gepost op: 24 april, 2008, 23:18:01 »
is er een plaatsje dat Roggel heet? Aardig gek.

Offline Mr.Man

• Full Member
  • Geslacht: Man
  • a.k.a. `Smokestack? Bones McKinley
« Reactie #6 Gepost op: 29 april, 2008, 13:14:47 »
Hoi,

ik woon in Panningen en ben ook op zoek naar iemand die mondharmonica les geeft. Zou je mij ook de gegevens kunnen sturen Mir (van die leraar in Roermond)? of mijn gegevens versturen (ik weet niet wat gemakkelijker is). Ik ben te bereiken via sausagecanon@hotmail.com of 0610305537

Groeten,
Rick
Lee Oskar Major Diatonic (C, G, Bb, A); Suzuki easy rider (C); Hohner Pro Harp MS (C); Seydel Big Six (C); Hohner CX12 Jazz (C); Hohner Chromonica 280 (C); Seydel Superlow (LLF); Seydel 1847 Silver (Bb); Suzuki Bluesmaster (D); Hohner Golden Melody (F); to be continued

Offline Purc

• Full Member
  • -1 -2b -1 -2b -2
« Reactie #7 Gepost op: 30 april, 2008, 00:48:30 »
He dr. Love.

Volgens mij is je avatar uit de blues brothers game ;)
Mijn online portfolio: www.purc.nl

"The way to get started is to quit talking and begin doing". -- Walt Disney

Offline Mir

• Full Member
« Reactie #8 Gepost op: 30 april, 2008, 14:57:16 »
Ja ... Roggel ligt daar al jaren!!! Had daar zelf nooit over nagedacht ... tot ik met Vlissinger Eef (inmiddels mijn manneke) iets kreeg .... die sprak dat natuurlijk anders uit ...? ?::) maar gelukkig is het geen echte rochel? ... wij spreken dat immers uit met de zachte G uit. Klinkt toch echt wel anders!? ?:P

En wat zie ik, .... ben enkele dagen weg geweest ... zie dat Hans ... onze dr. Love terug is. Jippie!!! Goeie Hans!!!

ik ga vanmiddag ... tussen de buien door ... de rest lezen ... en zal enkele foto's van Harmonica Heaven in de Muze (Malden) van afgelopen zaterdag hier op dit forum plaatsen. ?

En Mr. Man, Rick oet Panningen ... info over Sanny oet R'munj maar ook over les nemen bij Ben Bouman is verzonden nu via persoonlijk bericht. Succes !!!!

Groetjes Mir.

Offline stefrafael

• Newbie!
  • *
  • Harmonica Rocks !
« Reactie #9 Gepost op: 16 juni, 2008, 20:57:03 »
Goede dag ik  kom uit weert en speel al een 9 jaar de harp
Ben geen offici?le leraar  en ook nog niet zo oud ik ben 21 jaar
Maar wil je zeker wel wat leren heb met bekende muziek namen gespeelt en het eerste wat ik je zal leren is je gevoel er in te steken wel heb ik het druk  en vraag hier dan ook vergoeding voor .
Mijn groet Stef

Offline M'eikel

• Jr. Member
  • **
    • Weblog
« Reactie #10 Gepost op: 09 augustus, 2008, 22:43:04 »
Grappig, ik woon in Neer. Dat zou bij Mir dan zeker niet onbekend moeten zijn ;-)

Zou ik ook het adresje in Roermond mogen?
Misschien kan ik er ooit nog iets mee, heb een maand geleden een harp gekocht voor naast mijn gitaar. Maar eigenlijk speel ik toch iets meer gitaar (en soms wat kazoo) dan harp. Ik ben nog jong dus heb nog tijd zat om wat te leren in de toekomst.

Offline Mr.Man

• Full Member
  • a.k.a. `Smokestack? Bones McKinley
« Reactie #11 Gepost op: 11 augustus, 2008, 11:44:54 »
Hallo Meikel,

ik kan je wel het telefoonnummer geven van de lerares uit Roermond. Ze speelt in ieder geval goed en ze is heel aardig (ik heb er ook les). Ze heeft op het moment vakantie (september begint ze weer). Als je je e-mail adres geeft dan stuur ik je haar nummer (dan kun je contact opnemen...ik weet niet of ze nog plaats heeft maar het is het proberen waard zou ik zeggen).

Groeten,

-Rick-
Lee Oskar Major Diatonic (C, G, Bb, A); Suzuki easy rider (C); Hohner Pro Harp MS (C); Seydel Big Six (C); Hohner CX12 Jazz (C); Hohner Chromonica 280 (C); Seydel Superlow (LLF); Seydel 1847 Silver (Bb); Suzuki Bluesmaster (D); Hohner Golden Melody (F); to be continued

Offline M'eikel

• Jr. Member
  • **
    • Weblog
« Reactie #12 Gepost op: 11 augustus, 2008, 19:44:06 »
In m'n profiel is m'n e-mail adres te vinden, echter voor 't geval dat dat niet lukt: maikelw [at] gmail [dot] com ;-)

Op dit moment heb ik nog niet echt behoefte aan les, maar ik denk dat het in de toekomst misschien nog wel van pas kan komen als ik meer harp wil gaan spelen en misschien ook live.

Offline marsdarce

• Newbie!
  • *
Re:Leraar gezocht Limburg
« Reactie #13 Gepost op: 15 maart, 2009, 19:55:35 »
Hallo mensen,

Ik zoek nog een leraar voor mondharmonica lessen in de omgeving van roermond.

Mvg Marcel

Offline .44magnum

• Newbie!
  • *
« Reactie #14 Gepost op: 22 september, 2009, 22:21:47 »
Ook ik ben op zoek naar een leraar in limburg,

Kan iemand mij helpen?

met vriendelijke groet,

ron. 8)