Auteur Topic: Tabs enzo  (gelezen 3928 keer)

Offline Naomi

• Newbie!
  • *
  • Geslacht: Vrouw
Tabs enzo
« Gepost op: 25 januari, 2004, 16:32:34 »
Hoi allemaal! Ik ben zelf pas pas geleden begonnen met toeteren (in de toekomst hopelijk: muziek maken) op een mondharmonica. In mijn enhousiasme ben ik achter de computer gedoken op zoek naar tabs, maar helaas is er niet zo heel veel te vinden volgens mij... (tenzij je betaalt). Maar aangenaam verrast dus toen ik tegen dit forum aanliep! Ik begon al te denken dat ik de enige amateur was boven de drie jaar die mondharmonica super vindt (om te luisteren en om zelf mee te experimenteren..). Maar goed: wat ik zelf erg leuk vind om te spelen van wat ik online gevonden heb aan tabs zijn een paar Acda&deMunnik-liedjes op: come.to/acda&demunnik (misschien door iemand van jullie zelf wel erop gezet bedenk ik me.. maar goed). En ik heb een mondharmonica lesboek gekregen waar ook wel een paar leuke dingetjes in staan. Heb laatst zelf wat bladmuziek uit de bieb gehaald en omgezet in voor-mij-speelbare-muziek.. wat muziek van de musical Jesus Christ Superstar (King Herod's Song.. en dat riedeltje dat de hele musical steeds terugkomt..), iets van de Doors.. en nog wat Acda & de Munnik. Als iemand geinteresseerd is zal ik het er binnenkort wel op zetten  :) .
Maar voor ik een heel beeldscherm vol tik: cool idee dit forum, en speelze allemaal!

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Offline Tor

• Newbie!
  • *
  • Geslacht: Man
  • rock the blues
Re:Tabs enzo
« Reactie #1 Gepost op: 30 januari, 2004, 01:56:10 »
Hoi Naomi
Kijk eens op www.crossharpchronicles.com
Mooie tab's : Jazz,spiritueel maar vooral blues
en... ;D..It's free...............Tor......

Offline pepijn

• Newbie
  • *
  • Dit forum is het helemaal !
« Reactie #2 Gepost op: 18 juni, 2004, 11:36:26 »
 8)
yeps, die tabs van the doors interesseren me wel!!! kun je doormailen? pynus7@hotmail.com
thx!!!!!!!! bubaai

bartharp

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 26 februari, 2005, 16:45:06 »
hallo,

wie kan me tabs bezorgen van bekende rock, pop, disco nummers? Ik vind namelijk bijna niets op het internet,

groetjes

Bartharp

Offline Machiel.

• Hero Member
  • Ik ben Machiel en ik speel mondharmonica :)
    • Stackhouse: Serving blues with a feeling!
« Reactie #4 Gepost op: 03 maart, 2005, 23:55:02 »
Haha, grappige site :). Kben persoonlijk absoluut niet iemand die van TABS houdt. Ik zoek het meestal zelf wel uit op de harp + speel een lickje dan gewoon z? vaak dat het er helemaal ingebakken zit. Maar tis wel leuk om eens te kijken als je ergens niet uitkomt als een hulpmiddel soort van.

Ik ben persoonlijk best wel een spiritual-fan. Vind ik echt fantastisch (simpele - op de positieve manier! - teksten = duidelijk & muzikaal erg goed!). Zat zelf al best wel te oefenen met een aantal spirituals thuis. Gewoon liedjes die je dan kan zingen op je harmonicatje blazen. Lukt best redelijk. Maar sommige van die dingen zijn echt behoorlijk zwaar (best wel rond 3" geconcentreerd, dus je moet daar steeds helemaal naar beneden  :-\). Dus ik dacht misschien staat er op die site nog wel wat leuks bij. Maar niks waar ik nu mee bezig ben. Jammer hoor... Kom ik er zelf wel uit, lukt ook best. Gewoon flink oefenen  ;D.

Offline feedback

• Newbie!
  • *
  • Harmonica Rocks !
Re: Tabs enzo
« Reactie #5 Gepost op: 03 september, 2005, 15:28:46 »
hoi  ik ben zeer geintereseerd in het nummer van de doors roadhouse blues maar ik weet niet of ik de juiste mondharmonica heb  ik heb een hohner blues harp in D maar als je al zo vriendelijk zou willen zijn om roadhouse blues erop te zette of een anderr van de doors zou ik dat heel op prijs stelle alvast bedankt
 :P

Offline Machiel.

• Hero Member
  • Ik ben Machiel en ik speel mondharmonica :)
    • Stackhouse: Serving blues with a feeling!
Re: Tabs enzo
« Reactie #6 Gepost op: 05 september, 2005, 10:28:00 »
Hoi daar Roadhouse blues is in E. Schaf dus een A harmonica aan en ga zelf proberen, want de mondharmonica is vrij simpel op dat nummer. Kan je vast zelf wel uitkomen! Bovendien leer je dr veel meer van...

Veel succes!