Ja hij is goed h?!! Behalve dattie supersmaakvol speelt, beheerst ie dat ding ook nog eens verschrikkelijk goed!
Ik heb zelf maar twee nummers van hem: How do you read en Cluck 'ole hen. Die laatste is dus een instrumental van 1 minuut waarin ie zichzelf ff voorstelt... Wow!!! Moet je ff naar z'n site gaan:
www.buddygreene.com daar speelt ie automatisch af als je op de site komt.
Nou is dat nummer echt veel te gecompliceerd om op te schrijven (ik moet er nog steeds een keertje aan beginnen om het hele nummer uit mn hoofd te leren :S). Maar op een gegeven moment in het nummer krijg je een lickje dat opzich wel op te schrijven is. (buigingen van gaatje 2 zijn hele buigingen, geen halve! Buigingen van gaatje drie zijn juist wel weer halve. _(underscore) = een blaastoon, gewoon cijfer is zuigtoon). Tot zover de legenda

. Hier ist lickje dan:
2 2 3' 2-3-2 2' 2 2 3' 4_ 3' 4'-4-4'-3 3_
Das dus de basislick. Om de andere lickjes perfect te krijgen zal ik hier heel veel vrije uurtjes in moeten gaan steken :S. Kzat net ff te proberen een paar minuutjes, maar tzijn van die miniscule details (die het zo'n fantastisch ummer maken!!) dat het echt iet binnen 4 minuten te doen is om zo'n lickje ff na te spelen (Opt basislickje na dan, die is goed te doen). Maar ik zou zeggen, probeer er zelf wat van te maken. Ik heb over een week vakantie, dus misschien dat ik dan wel genoeg tijd over heb om elke noot uit mn hoofd te leren (kben allang blij dat het een kort nummer is

).
In How do you read weet ik de volgende dingetjes te ontcijferen:
- De eerste fill na ongeveer 1 minuut: 2'-1-2 (is een vrij simpele

)
- Kmoet de solo nog een keertje goed uit mn hoofd leren, maar hier zijn de simpelste lickjes:
4'-4-4''-3 3_
2' 2' 2'-1 2'-2
2'-1-2'-2-3'-2
Er zitten er in de solo nog een stuk of 3 ofzo, maar die zijn of heel lastig om op te schrijven door allerlei handeffecten enzo of moetk nog es wat beter naar kijken

.
- Verder heb je er op het eind nog een stel, maar die kan ik nu niet allemaal zo ff spelen + er zijn er best veel die op het 2'-3-2' thema voortbouwen, dus dat hoef ik dan geloof ik niet allemaal helemaal uit te schrijven. Kan je vast zelf ook wel uitkomen

(Ik ben lui

).
Dat was het voor nu wel ff. Misschien dak later nog wat meer post, maar dat zal dan op zn minst volgende week pas zijn (in mn vakantie

. Succes ermee en ik hoop dat je wat aan hebt!
Groetjes,
Machiel