Auteur Topic: Bushman Delta Frost  (gelezen 6610 keer)

Offline The HARA

• Super Hero
  • *
  • Geslacht: Man
  • Me and the Devil Blues
    • Harald's Blogje
Bushman Delta Frost
« Gepost op: 23 juli, 2008, 17:34:47 »
Vraag,
Kent iemand Bushman Harmonicas ??

Kwam met toeval de website er van tegen.

Is een Bushman nog zo'n mondharmonica ??

groet,

Harald
Blues is not my anti-drug, blues is my drug, blues is the healer !

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Offline BlackCat

• Global Moderator
  • Super Hero!
  • Light my Campfire
    • Brothers in Blues
Re: Wie kent Bushman Harmonicas ??
« Reactie #1 Gepost op: 23 juli, 2008, 18:45:40 »
Bushman is wel een goed bekend staand merk, maar ik heb er zelf geen ervaring mee. Ze zijn blijkbaar aardig populair in de States, hier zie je ze maar zelden.

Christian Friedrich Buschmann was de uitvinder van de mondharmonica zoals we die kennen. Ik denk echter niet deze Duitse meneer iets met de Amerikaanse harmonica's te maken heeft :-)) Ze hebben waarschijnlijk wel zijn naam gejat (en vervolgens verkeerd gespeld LOL).

Grtz, Marijn.
It's not the notes that you play, but the music that you make...
http://facebook.com/marijnraaijmakers
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Offline Charles

• Hero Member
    • CJRDesign
« Reactie #2 Gepost op: 23 juli, 2008, 20:49:33 »
Hoor ik goed verhalen over, de suzuki harpmaster is afgekeken van bushman, zoek maar eens een foto op van de harpmaster, is gewoon een kopie van de bushman delta frost, lekker luid..

Charles
shirts / mugs / bags / caps
http://www.cjrdesign.spreadshirt.net

Tinus

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 24 juli, 2008, 00:54:15 »
Eigenlijk is het andersom

Bushman maakt zelf namelijk geen harmonicas.
Zij verkopen andere fabrikanten hun harmonicas onder hun eigen naam.