Zooooooo .......... gisteren mijn 2e les gehad, na heel de week de c toonladder van voor naar achteren gespeeld te hebben(valt niet mee om noten zuiver te blazen, uuuh ademen als je stront verkouden bent

) en Vader jacob.
Dus de les begint met het laten horen van deze 2 (niet slecht niet slecht) en dan ........
uitleg over '4' tellen in het 12 maten bluesschema en er wordt aan mij en mijn mede 'cursist' een cd-tje overhandigd voor thuis voor de komende week, want ....... we gaan de crossharp blues G, harp c doen .....het cd-tje wordt gestart, en er klinkt een gitaar, hij doet voor wat de bedoeling is (geef een 'eigen' invulling IN de maat IN de juiste toon weer)
SLIK(hier ging het met mijn gitaar ook de 'verkeerde' kant op, luister bijna 20 uur per dag muziek, heb 100-den zoniet enkele 1000-den liveshows ..... maar kan geen maat houden door mijn vermeende A muzikaliteit)
Dus uitleg , voor doen en TELLEN TELLEN TELLEN en wat geklungel (mijn mening) keer ik met mijn cd-tje en een flinke hoofdpijn huiswaarts.
Thuis gekomen, even wat afleiding en een shaggie, en met nieuwe moed nog eens geprobeerd ...... ben maar wat gaan slapen.
Vandaag harp EN cd mee naar het werk, mijn directe collega aangesproken (heeft bijna 6 jaar trompetles gehad en noten en wat al niet meer) dusssssss ..... dringt nog niet echt tot me door, een andere collega (antilliaan) komt er bij (speelt helemaal geen instrument maar kan de Salsa en Zouk en Merenge als de beste) dusssss die legt het me op zijn manier uit en warempel .....
IK ZIE HET LICHT 
na verschillende malen de ong. 2.20 minuten aan gehoord te hebben, heb ik mijn harp er bij gepakt
EN ..........
I'm JAMMIN BABYTis nog zwaar ongepolijst en er moet nog HEEEEEEEL wat aan bij geschaafd worden, maar .......... het begin is er, en verrek ik denk dat degene die mij les geeft nog gelijk gaat krijgen ook, de 1 is sneller en/of beter in de stof maar JIJ komt er OOK, puur op je motivatie
Ga hier heel de week mee aan de slag (en voor de afwisseling met het blues schema dat BlackCat me gestuurd heeft .... waarvoor hartelijk dank nog en op naar les 3