Auteur Topic: Winkels in Gent  (gelezen 1125 keer)

Offline Maarten

• Full Member
  • Geslacht: Man
  • blaaszuigblaas zuigzuigblaas...hijg
Winkels in Gent
« Gepost op: 19 januari, 2005, 12:07:09 »
Ik ben er ondertussen wel achtergekomen dat de meesten hier Nederlanders zijn, maar je weet nooit ... Weet er iemand of er een winkel is in (de buurt van) Gent of Brugge waar ze suzuki's verkopen?

Groeten

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Offline OBREEZER

• Newbie!
  • *
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Winkels in Gent
« Reactie #1 Gepost op: 09 maart, 2005, 17:14:21 »
Probeer eens in terneuzen

Offline j.d

• Newbie!
  • *
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Winkels in Gent
« Reactie #2 Gepost op: 22 juni, 2005, 19:41:24 »
hoi
ik kom uit terneuzen en ik denk inderdaad dat ze ze daar wel hebben anders kunnen ze die zowiezo voor je bestellen.

Offline Markoo

• Newbie!
  • *
  • Alle begin is moeilijk Damn!
« Reactie #3 Gepost op: 25 augustus, 2005, 19:43:17 »
Hey Maarten,  grappig om op een nederlands forum een bericht van een mede-gentenaar te vinden!
Geen idee waar je een suzuki kan vinden... ben nog maar paar weken aan t harmonica-en. Misschien bij "Piens" in deinze, of "animato" in gent centrum
In ieder geval, de groetjes nog!

Offline Maarten

• Full Member
  • blaaszuigblaas zuigzuigblaas...hijg
« Reactie #4 Gepost op: 25 augustus, 2005, 21:01:14 »
Volgens de website van Piens verkopen ze zelfs geen harmonica's (en dat voor ??n van de grootste muziekwinkels van Europa!  ::)) en animato verkoopt alleen Hohner en Lee Oskar. Naar het schijnt kan je ze wel bestellen in de BeBop aan het station. Maar het maakt al niet meer uit, want momenteel lijkt Lee Oskar mijn nieuwe liefde te worden  ;)