Hallo Tinus,
bedankt voor je reactie. Ik zie het niet zo zitten om een tweedehandse te halen eigenlijk (ik heb zo'n ding nog nooit gehad dus ook nog nooit open gehad). Ik weet niet hoe ik die schoonmaak en als hij vals is/niet lekker speelt kan ik dat niet fixen (en als ik dit dan laat doen ben ik ook weer wat kwijt).
Dus het wordt wel een nieuwe. Ik denk dat ik er toch maar wat meer geld in steek dan en voor de super chromonica 270 ga of voor de Toots hard bopper. Kan iemand me vertellen wat 'de betere' is?
Ik hoop dat ze aankomende zaterdag bij Harmonica Heaven te krijgen zijn want anders gaat het nog wel even duren denk ik.
Kan iemand me trouwens vertellen waarom die Hohner Silver Concerto 4020 euro kost?? Wat is hier zo speciaal aan (ze hebben er niet per ongeluk een nul teveel getypt want hij kostte eerst 5352 euro

!!)...en als iemand me dit kan vertellen...wat is dan de duuuuuurste harmonica die te krijgen is (leuk weetje

)?
Groeten,
-Rick-
p.s.
een chromaatje kopen is lastig als je er niets vanaf weet....ze gaan van 80 tot 4000 euri's dus wat moet ik in godsnaam halen ?? niet die van 4000 in ieder geval