Auteur Topic: GEZ: tabs van guusje meeuwis; Braband ?  (gelezen 1381 keer)

Offline niels tacoma

• Jr. Member
  • **
  • Geslacht: Man
  • hit the road, jack !
GEZ: tabs van guusje meeuwis; Braband ?
« Gepost op: 23 oktober, 2008, 11:17:54 »
hey mense, ik heb via via een chromaatje weten te versieren. ik was dat zo eens een beetje aan het spelen toen ik dacht: wat zou het toch leuk zijn om Braband mee te kunnen spelen van Guus Meeuwis. 't is hier onoficieel een soort van volkslied geworden, aan het eind van een avond stappen word het gedraaid en als het ergens voorbij komt is het bijna altijd mee zingen dus het leek me wel leuk om het ook te kunnen spelen. uiteraard zijn andere numer van Guusje ook van harte welkom.
alvast bedankt
Niels Tacoma
teach me, for I know little...

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Offline Ratz

• Full Member
  • Do Your Thing!
Re: GEZ: tabs van guusje meeuwis; Braband ?
« Reactie #1 Gepost op: 23 oktober, 2008, 13:55:37 »
Geen tabs gevonden door me, maar ik wil wel opmerken dat Brabant met een T op het eind word gespeld/geschreven  ;D
"A Rat With A Harmonica"

WAARSCHUWING: Dit bericht kan ironie bevatten. Stop met lezen als U humeurschommelingen, misselijkheid of verhoogde bloeddruk ervaart.

Offline niels tacoma

• Jr. Member
  • **
  • hit the road, jack !
Re: GEZ: tabs van guusje meeuwis; Braband ?
« Reactie #2 Gepost op: 27 oktober, 2008, 11:08:47 »
sorrie nogal dislektisch; dan zie je dit soort dingen nogal makelijk over het hooft...
Niels Tacoma
teach me, for I know little...