Auteur Topic: 05-03-16, Harmonica Instituut bij VARA Live!  (gelezen 2414 keer)

Offline Jervis

• Hero Member
  • Geslacht: Man
  • Heel Nederland aan de mondharmonica!
    • Business Harmonics
05-03-16, Harmonica Instituut bij VARA Live!
« Gepost op: 13 maart, 2005, 16:19:53 »
Hoi allemaal,
voor 99% zeker (TV is altijd onzeker):

op 16 maart a.s. komt mijn Harmonica Instituut collega Arnoud Deyll (ook lid van dit geweldige bluesharp-forum) op nationale TV in het programma VARA Live (presentatie Dolf Jansen en Claudia de Breij). Meer dan 2 miljoen kijkers gaan kennismaken met de mondharmonica!!!!

Arnoud is vanuit het Harmonica Instituut bezig met een heel interessant project: een cross-over maken tussen de mondharmonica en de hip-hop, in het bijzonder met de human beatboxing-stijl. Mondharmonica is een enorm percussief instrument, en de human beatboxers die harp kunnen spelen nemen ons geliefde instrument nog een stap verder. Erg spannende ontwikkeling.

Stel je eens voor dat de mondharmonica doorbreekt in de hiphop-wereld! Volop te zien is op TMF en MTV. Dan kan jij nog eens vol trots op een feestje rondlopen!  ;D Het meest coole instrument ter wereld!!!  8)

Allemaal kijken!

groet,
Jervis
www.harmonicainstituut.nl

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Offline Jervis

• Hero Member
    • Business Harmonics
Re:Harmonica Instituut bij VARA Live!
« Reactie #1 Gepost op: 15 maart, 2005, 23:11:49 »
Allemaal kijken, 16 maart op VARA Live! De hip-hop zal nooit meer hetzelfde zijn nu de harp zijn intrede doet... Way to go, Arnoud!

Offline Jervis

• Hero Member
    • Business Harmonics
Re:Harmonica Instituut bij VARA Live!
« Reactie #2 Gepost op: 23 maart, 2005, 09:00:02 »
op 16 maart a.s. komt mijn Harmonica Instituut collega Arnoud Deyll (ook lid van dit geweldige bluesharp-forum) op nationale TV in het programma VARA Live (presentatie Dolf Jansen en Claudia de Breij). Meer dan 2 miljoen kijkers gaan kennismaken met de mondharmonica!!!!
Hoi allemaal,
op de website van het Harmonica Instituut zijn nu ook de TV-beelden te zien van Arnoud en Jitse als human beatboxende harmonica-spelers. Kijk op www.harmonicainstituut.nl
Groet,
jervis

Offline kearress

• Newbie!
  • *
  • Harmonica Rocks !
Re: Harmonica Instituut bij VARA Live!
« Reactie #3 Gepost op: 01 oktober, 2007, 13:03:08 »
Echt DA BOMB!!!!!!  O0

Heeft er misschien iemand de tabs van dit deuntje? Zou ik echt te gek vinden  ;D

Offline Mr. Perkins

• Newbie!
  • *
Re:05-03-16, Harmonica Instituut bij VARA Live!
« Reactie #4 Gepost op: 21 maart, 2010, 21:37:51 »
Beatbox hip hop en harmonica 'super' een te gek idee en het klinkt ook goed ;P
Een harmonica en muziek in het algemeen verlenen zich altijd voor improvisatie
haar grenzen bepaal je zelf ;P
Mijn harmonica hip hop ervaringen van 2000 t/m 2003 heb ik opgedaan met:
The Pharcyde USA, Rae & Christian UK, Brainpower en Extince cd single zeg 't je nu

p.s. ook met house dj's gejammed gaat ook goed alhoewel op een gegeven moment
vlakt het wel af als je het dan afwisseld met andere muzikanten blijft het interessant en
leuk maar voor de rest wel erg boomsk boomsk boomsk ;P

Offline bassie-86

• Newbie
  • *
Re:05-03-16, Harmonica Instituut bij VARA Live!
« Reactie #5 Gepost op: 18 augustus, 2010, 09:08:03 »
Wow dit is echt geweldig! Respect!!! dit laat mij zien hoe mooi instrument het eigenlijk is en wat er allemaal mogelijk is, ik dacht ondanks dat ik het mooi vind om te doen dat het instrument zijn beperkingen had, door het zien van dit soort kunsten wordt weer duidelijk gemaakt dat alles mogelijk is met dit prachtige instrument!!! 

Maar als je naar het filmpje kijkt zie je bij youtube er naast ook deze:

dit is ook heel gaaf!!!