De beste versterker ter wereld maakt van een harmonicaspeler geen betere speler.
Bovenstaande wordt in mijn geval helaas regelmatig bevestigd..........
Maar toch: ik heb sinds drie weken de Fox Roadster Mk II in huis en ben er al enige malen mee op pad geweest.
En ik wil mijn medeforummers kort een impressie geven van mijn ervaringen.
Op bandrepetities komt de amp uitstekend mee, blijft warm klinken met een mooi "randje". Geen mega-overstuurde brij waar de harmonica in verzuipt, maar toch een lekker gevaarlijk geluid.
Op de sessie gisteren in een redelijke ruimte (De Muze Malden) ging het ook prima. Moet ik erbij vermelden dat het volume van de gitaar, bas en drums binnen de perken bleef (gelukkig!!)
Zelf achterin gezeten - terwijl een collega speelde - kwam de 15 watter prima over en klonk uitstekend.
De amp is gelakt met schellak, ziet er prachtig vintage uit. Ander voordeel is dat-ie heerlijk ruikt als hij opgewarmt is.
En last but not least: met mijn wat ouder wordende knoken is het een lekker portable versterker die je makkelijk ergens bij zet en net zo snel weer achterin je auto staat. Dit laatste in de gevallen waar de stelling waar dit bericht mee begon weer eens pijnlijk duidelijk wordt....
Rest mij slechts U te verzekeren dat ik op geen enkele manier, noch financieel, noch via endorsement aan het bedrijf Fox Amps verbonden ben.
groeten,
Ruurd