Ik ben zo vrij geweest een mail bericht van Ben Bouman hier te plaatsen
Het Harmonica instituut speelt hierin een belangrijke rol maar net zo belangrijk is jullie enthousiasme !!
De mondharmonica is geen bij-instrument maar een volwaardig instrument dat zijn weerga niet kent.Welk instrument kan bespeeld worden door in en uit te ademen...welk instrument kan zoveel emotie uitdrukken....welk klein, eenvoudig instrument biedt oneindig veel technische spelmogelijkheden(ritme/klank/akkoorden/solo noten enz enz).... welk instrument ligt bij ieder gezin wel ergens in een kast... welk instrument is bij iedereen bekend....!!!!!!!!!!!
a.s. ZATERDAG is het weer zover...HARMONICA HEAVEN. De laatste keren waren erg succesvol, veel bezoekers, positieve reacties.
DIT KEER wil ik wat gaan vertellen over RITME EN MONDHARMONICA ....
Uiteraard wordt er weer gespeeld/gejamd/over spullen gekletst.....je kunt nog steeds je gebruikte overtollige spullen meenemen en te koop aanbieden.
Vanaf heden is onze nieuwe CD te koop, de titel is Black Coffee......10 eigen stukken en 3 covers uitgebracht op ons eigen label: True Player.
Je kunt deze bij mij bestellen, of tijdens een optreden kopen of tijdens Harmonica Heaven kopen.
tot zaterdag,
Ben Bouman
p.s. noteer alvast in je agenda....Harmonica Heaven in april (23e i.v.m. koninginnedag...) met als thema.....CAJUN MUZIEK EN MONDHARMONICA (onder voorbehoud)