Auteur Topic: Bluesharp workshop/cursus  (gelezen 3267 keer)

Offline blues63

• Newbie!
  • *
  • Geslacht: Man
  • Dit forum is het helemaal !
Bluesharp workshop/cursus
« Gepost op: 25 september, 2003, 19:51:51 »
Ben op zoek naar zeer ervaren bluesharpist die genegen is enkele workshops of een cursus te geven over specifieke technieken op de bluesharp.
>blues63@freeler.nl<

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Offline tomtom

• Full Member
  • Ik hou van bluesharp!
    • www.bluesharp.nl
Re:Bluesharp workshop/cursus
« Reactie #1 Gepost op: 26 september, 2003, 20:24:44 »
Kan je aan geven waar je de workshop wil houden en welk nivau je in gedachten had. Gaat het om verbuiging technieken en tongblocking enzo?
Met vriendelijke groeten,

Thomas de Groot

Offline blues63

• Newbie!
  • *
  • Dit forum is het helemaal !
« Reactie #2 Gepost op: 27 september, 2003, 10:53:08 »
Beste Thomas,

De locatie bij voorkeur in mijn regio (Limburg) maar voor een interessante workshop ben ik zeker bereid het land in te trekken. Wat betreft niveau het volgende: ik heb de bluesharp techniek zelf geleerd en loop tegen een aantal problemen op waar ik niet zelf uitkom waaronder verschillende posities waarin je kunt spelen,  technieken waardoor je bepaalde effecten krijgt etc.
Ik speel nu zo'n 2 jaar in een band waarin we veel Red Devils covers spelen en die zijn geen probleem. Probleem begint o.a. als de nummers niet meer straight blues zijn. Ik wil zowieso eens de ruwe kantjes van mijn techniek afschuren. Maar ook van een objectieve kennner algemene op- of aanmerkingen horen! Ook tuning van de harp wil ik meer van weten.

Groet,      Remco

Offline tomtom

• Full Member
  • Ik hou van bluesharp!
    • www.bluesharp.nl
« Reactie #3 Gepost op: 29 september, 2003, 08:22:51 »
Yo,

Check deze site: http://www.xs4all.nl/~krooshof/mondharmonica.html van een van mijn nieuwe mondharmonica vrienden. Daar kom je denk ik wel verder mee.
En binnekort zal ik op bluesharp.nl kijken of ik ook een workshop agenda kan samen stellen. Ik heb onlangs op het mondharmonica festival Hammie van Hall leren kennen. En hij geeft workshops in Arhnem als ik me niet vergis. Ik ga hem bellen en ik laat je meer weten!

Wordt vervolgt...
Met vriendelijke groeten,

Thomas de Groot