Auteur Topic: Leraren in Nederland  (gelezen 2377 keer)

Offline Jervis

• Hero Member
  • Geslacht: Man
  • Heel Nederland aan de mondharmonica!
    • Business Harmonics
Leraren in Nederland
« Gepost op: 15 februari, 2004, 23:54:42 »
Op het gevaar af dit forum commercieel te gebruiken: zie www.teachlist.com voor mondharmonicaleraren in Nederland (en de rest van de wereld). Ik weet het: het is een absoluut niet-unieke en onvolledige lijst. Ik sta er zelf w?l op (ha!) voor lessen in Amsterdam en omgeving.

Voor specifieke vragen kan je mij mailen (geen berichten op deze site svp) op jervis@wanadoo.nl

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Offline Tieske

• Newbie!
  • *
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Leraren in Nederland
« Reactie #1 Gepost op: 26 mei, 2004, 20:01:47 »
Hey Jervis!

Jammer dat je zo ver uit de buurt woont, anders had ik wel een paar lessen van je willen hebben!! Maar Roermond is toch wel erg ver he?  :-\

Groetjes,
Martijn "Tieske"

Offline sjaar

• Jr. Member
  • **
  • een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
    • www.peelrunners.nl
« Reactie #2 Gepost op: 26 mei, 2004, 21:05:50 »
Tieske,
Dat is waar
Maasbree is wel een beetje dichterbij maar toch.
Een leraar vinden valt niet mee op dit instrumentje.
Er is wel een mondharmonca groepje in Sevenum. Die wekelijks oefenen onder leiding van een 70 tige jarige,
Deze heb ik een keer ontmoet op een stand met 100 verschillende harps.
Maar helaas ik was te laat voor het groepje het begon uit de hand te lopen. Hij had in korte tijd een aanwas van 15 liefhebbers.
Dus er zit wel muziek in

Sjaar

Offline Jervis

• Hero Member
    • Business Harmonics
« Reactie #3 Gepost op: 27 mei, 2004, 10:48:50 »
Tip: kom naar de maandelijkse Harmonica Heaven in Malden (zie de agenda op www.bluesharp.nl). Daar lopen ook altijd harpspelers uit het zuiden van Nederland (en Belgi?) rond, wie weet pik je daar een leraar op of een telefoonnummer.
Groet,
Jervis

Offline Jervis

• Hero Member
    • Business Harmonics
« Reactie #4 Gepost op: 06 september, 2004, 16:27:27 »
Ik wil graag in contact komen met mensen die ervaring hebben met les geven op de mondharmonica, en zich daarin serieus verder willen ontwikkelen, bijvoorbeeld ook op workshops en speciale evenementen.
Achtergrond: nu de website van het Harmonica Instituut Holland echt live is, komen de eerste mails binnen met verzoeken om leraren in allerlei uithoeken van Nederland. Het Harmonica Instituut Holland wil dat soort vragen graag doorsluizen naar de betreffende docent om de missie van het HIH waar te maken, zonder het hele land af te hoeven reizen. En wellicht kunnen we ook met je spreken over aansluiting bij het Harmonica Instituut Holland, en jouw bijdrage in onze missie.
Reacties svp via www.harmonicainstituut.nl
Groet,
Jervis

Offline Janneke

• Newbie!
  • *
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
« Reactie #5 Gepost op: 21 september, 2004, 19:33:13 »
Allo Tieske.
Ik zoek ook een leraar(es) in de buurt van Roermond dus als je iemand vindt zou t wal leuk zeen als je me dat laat weten.
gr Janneke