Auteur Topic: Last van mijn Kaak gewricht  (gelezen 1207 keer)

Offline robb

• Newbie!
  • *
  • Harmonica Rocks !
Last van mijn Kaak gewricht
« Gepost op: 12 juni, 2009, 16:40:58 »
hi,

Ik ben gisteren voor de zoveelste keer begonnen met spelen :P En ik merk nu het volgende. Vandaag heb ik een uur gespeelt en na dat uur kon ik mijn mond niet meer volledig open doen. Mijn kaakgewricht blokkeert ophet moment dat ik mijn mond half open doe. Dat is nu wel weer over maar het heeft zo'n 2uur geduurt. Ik was bang dat hij uit de kom schoot waardoor ik hem ook maar dicht heb gehouden :P

Ik heb wel vaker last van mijn kaak, die zit nu eenmaal niet helemaal lekker op mijn hoofd waardor hij wel vaker net niet uit de kom schiet.

Ik vroeg me af of er meer mensen zijn die hier last van hebben en of iemand mij kan vertellen wat ik verkeerd doe wat betreft mijn techniek.

gr. robb

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Offline BlackCat

• Global Moderator
  • Super Hero!
  • Light my Campfire
    • Brothers in Blues
Re:Last van mijn Kaak gewricht
« Reactie #1 Gepost op: 12 juni, 2009, 19:20:21 »
Het klinkt mij in de oren alsof je veel te krampachtig speelt. Mondharmonica moet je heel losjes met ontspannen lippen spelen. Dat je er kramp van in je kaken krijgt zou absoluut niet moeten kunnen (tenzij je al een behoorlijk probleem hebt met je kaken zonder de bluesharp :--))

Grtz, Marijn.
It's not the notes that you play, but the music that you make...
http://facebook.com/marijnraaijmakers
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Offline robb

• Newbie!
  • *
  • Harmonica Rocks !
Re:Last van mijn Kaak gewricht
« Reactie #2 Gepost op: 12 juni, 2009, 19:51:15 »
noujah kramp is het niet echt... het blokkeert gewoon :P

maar ik ga morgen opletten of ik eigenlijk wel ontspannen speel..