Auteur Topic: Fender hot rod pro junior  (gelezen 990 keer)

Offline e.bastiaens

• Newbie!
  • *
  • Dit forum is het helemaal !
Fender hot rod pro junior
« Gepost op: 11 mei, 2005, 20:37:44 »
Hallo ik ben van plan om een Fender Hot Rod pro junior (buizen) aan te schaffen van 15 watt. heeft iemand ervaring met deze amp? ik speel met een hohner bluesblaster en meestal heb ik hohner harpjes. zou dit volstaan voor cafe's ed? Ik vond in de winkel dat hij erg snel ging "zingen".....

thenx, Eric

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Offline Ruurd

• Sr. Member
  • Geslacht: Man
  • Harmonicisten aller landen verenigt U!!
Re: Fender hot rod pro junior
« Reactie #1 Gepost op: 18 mei, 2005, 16:11:52 »
Hoi Eric,

als je een "kleine" versterker zoekt met toch een flink geluid is een Fender Pro Junior niet gek. Eerlijk gezegd ken ik de hot rod versie niet maar verwacht dat-ie een extra "drive" kanaal heeft. Inderdaad, enkele reis naar feedback hell.
Wat helpt is het vervangen van het buisje uit de voorversterker door een "lichter" type. (Er zit een AX in en die zou je moeten vervangen door een AY of een AT)
Stelt echt niets voor.
Wat je ook kunt doen is je spaarpot omkeren, naar Renkum rijden en een Marble Max gaan halen bij Arie-Jan van Marble versterkers. Kijk maar eens op hun site.
www.marble_amps.com.
Succes.

Ruurd