Auteur Topic: Versterking, mike en feedback!  (gelezen 3581 keer)

Offline Blind Alex

• Full Member
  • Geslacht: Man
  • Harmonica Rocks !
    • Blues Attraction
Re:Versterking, mike en feedback!
« Reactie #15 Gepost op: 17 september, 2009, 20:14:11 »
Hoi Edward
Ik neem aan dat je impendance verhoger bedoeld? Re 10 is dacht ik inderdaad lowgain.
 Tja, het blijft experimenteren.
Versterker heeft natuurlijk altijd invloed, what you hear is what you get. Als het voor jou geen verschil maakt, gewoon op marktplaats zetten die handel.
Ik vindt de combinatie behringer/ Electro voice, een fijne combi.
Maar Ik vindt mijn Green Bullet ook lekker klinken, en als het goed is dan duwt tante Pos ook bij mij iets leuks in de bus binnenkort: een Astatic 200 gekocht in het verre Spanje voor 90 euri (incl verzending) Gaan we weer eens kijken wat dat is. Tja het blijft leuk met die ferrari's
Blind Alex

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Offline Aart

• Hero Member
  • Beware! The Mighty Ya-Ya is upon us soon.
    • Homepage Little Louis Band
« Reactie #16 Gepost op: 17 september, 2009, 21:29:22 »
Uit Spanje? Doet de goedheiligman tegenwoordig alles maar gewoon via de post? Hij komt toch nog wel over 2 maanden?

Wat voor element zit erin? En waag het eens om die steel te amputeren!

Offline Blind Alex

• Full Member
  • Harmonica Rocks !
    • Blues Attraction
« Reactie #17 Gepost op: 17 september, 2009, 22:33:50 »
Hoi Aart:
The capsule appears to be the same as the Shure 99A668 that is low impedance which has been passed through a high impedance with a transformer impedances being finally ASTATIC 200 Custom high impedance equipped with a vintage Shure capsule.
Of te wel ook heel anders ??? Ik heb er wel een goei verwachting bij.
Zal ik eens naar Gimmert komen als ik em binnen heb? Avondje ouwe hoere? Wat bedoel je met die steel?
Lapsteel? :D

Blind Alex

Offline Blind Alex

• Full Member
  • Harmonica Rocks !
    • Blues Attraction
« Reactie #18 Gepost op: 17 september, 2009, 22:45:04 »
Oh ik snap het, nee het is geen tafel mike geweest, hij is steelloos, net als sinterklaas geloof ik. Maar in de uitvoering van Hans Teeuwen was ie dat weer niet. Nou ja geen steel, toch ieder zijn deel, om maar vast in de rijm te komen.
Blind Alex