Ik speel nu een klein maandje MH en ik ben wat proberen beginnen benden. Nu lees ik dat er ook iets bestaat als overblowen, overdrawen en blowbenden (als er nog iets is, vul dan maar aan)
wat ik eigenlijk wil weten wat nu het verschil is tussen alles en op welke gaatjes je welk kan doen, gisteren heb ik me doodgefrustreerd om dit op te zoeken via zoekfunctie.
Wie kan helpen, helpt maar

EDIT:
Eerst en vooral, iedereen is bedankt voor de hulp.
Maar (jaja, er is een maar) de meesten hier zeggen dat ik rustig aan moet doen. Ik ben nog maar net bezig maar ik ben er vrij zeker van dat ik dit instrument al onder de knie heb qua single notes en ik voel me er ook steeds behendiger in worden (door veel oefenen).
Maar het was de bedoeling om even kort wat voorkennis te hebben voor ik aan benden, blowbenden, overblowen en overdrawen begin. Dus ik moest eigenlijk in het kort een overzichtje hebben wat het verschil is tussen de 4, of er nog meer dingen zijn op dit niveau & op welke gaatjes ik wat moet spelen Cheesy
Ik heb namelijk een vriend die ook harmonica speelt die me weer kan helpen wanneer school terug begint maar ik wil al een beetje theorie zodat ik weet wat me te wachten staat Cheesy dus wie tijd heeft voor een kort overzichtje of een overzichtelijke site, typ maar neer! Wink