Ben nu een paar weken bezig en de andere wandelaars die ik in mijn pauze in het park tegenkom beginnen langzaam ook te wennen. Ben voornamelijk bezig geweest met single notes en de bijbehorende toonladdertjes. Wat ellende gehad met 2 draw, maar uiteindelijk zat die er ook goed op.
Tijdens één van mijn oefenwandelingen raakte ik per ongeluk 4' en dat ging eigenlijk vanzelf, zonder moeite. Ik kreeg die noot zelfs direct weer gespeeld en dat bleef zo. Ik al blij en heel even iets van 'dat buigen valt wel mee'.........niet dus, alleen 4 en daarna 1, plus wat gepiep op 5 en 6. Stug volgehouden totdat die ook zaten.
Bleven 2 en 3 over en dat heeft wel even tijd gekost. En zowaar, vandaag de laatste horde genomen en 2" te pakken gekregen. Ging vanmorgen nog erg geforceerd en niet verder dan 2'. En toen plotseling was t raak.

Had wel iets van

, waar komt dat ineens vandaan, maar het was te herhalen.
Weer een stap gezet, op naar de volgende..........maar dit geeft wel heel veel voldoening, loon naar werken. (en kan er verder nog niet veel mee, maar weet i.i.g. dat ze erop zitten)
Still having fun en dit kan alleen maar leuker worden.