Auteur Topic: Winkel inAmsterdam  (gelezen 1046 keer)

Offline poelske

• Newbie
  • *
  • Dit forum is het helemaal !
Winkel inAmsterdam
« Gepost op: 12 augustus, 2005, 10:49:17 »
Hallo,

Ik ben van Zondagmorgend (14/8/2005)tot dinsdagavond in Amsterdam.
Weet iemand een leuk winkeltje met harmonicas, harmonicaboeken.
Optredens (harmonica related) en een goede tip voor een bluescafe mag ook.

dank,

Poelske, Belgium, Mechelen

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Offline Jervis

• Hero Member
  • Geslacht: Man
  • Heel Nederland aan de mondharmonica!
    • Business Harmonics
Re: Amsterdam
« Reactie #1 Gepost op: 12 augustus, 2005, 11:21:19 »
Ik ben van Zondagmorgend (14/8/2005)tot dinsdagavond in Amsterdam. Weet iemand een leuk winkeltje met harmonicas, harmonicaboeken. Optredens (harmonica related) en een goede tip voor een bluescafe mag ook.
Ga eens langs bij muziekhandel van Berkel & Hampe op het Spui in Amsterdam (da's een zijstraatje van de grote winkelstraat de Kalverstraat in hartje centrum). Doe de mannen de groeten van mij! Ik weet even geen leuke concerten dat weekend, maar op zondag- en maandagavond laat wel jam-sessie in Bluescaf? Maloe Melo (www.maloemelo.nl).
Veel plezier,
Jervis

Offline poelske

• Newbie
  • *
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Amsterdam
« Reactie #2 Gepost op: 16 augustus, 2005, 18:21:18 »
Juist terug met een beetje vertraging wegens treinongeluk van maandag in Amsterdam.
Muziekwinkel was betreffende harmonicaboeken een teleurstelling.? Juistgeteld 1 boek hadden ze.? Bluescafe Maloe Melo heb ik niet direct gevonden en we zijn dan maar naar een jamsessie in cafe bourbonstreet aan het leidse plein geweest Dit viel heel goed mee, alleen nog gewoon worden aan Heineken bier.? Het Belgenbier is veel lekkerder h?.
Volgend jaar gaan we terug.