Auteur Topic: Projekten&Goede doelen t.b.v Music-Heaven  (gelezen 652 keer)

Offline Ron

• Super Hero!
  • **
  • Geslacht: Man
  • SoulBlower Harmonicas
    • De Mondharmonica Winkel
Projekten&Goede doelen t.b.v Music-Heaven
« Gepost op: 26 januari, 2010, 17:59:33 »
Zoals jullie weten, ben ik nog steeds bezig met het opzetten van een muziek instrumenten onlinewinkel.....nu wil ik eigenlijk met de winkel ook goede doelen, projekten en of combinaties helpen en stimuleren.

Dit kan door donaties van instrumenten(ook tweedehands), kortingen, regelen van workshops, meetups enz

Weet dat er op dit gebied natuurlijk al het enige bekend is hier, maar mijn vraag is!

Zijn er mensen op het forum die hier aan mee willen helpen lijfelijk of met ideen en of projekten en doelgroepen weten die dit goed kunnen gebruiken!

Weet dat jullie altijd graag meedenken en jullie advies en aanbevelingen zouden mij heel erg kunnen helpen een weg in te slaan met meer dan alleen een achtergrond van verkoop!

Het zou mooi zijn als jullie een website en of adres voor mij hebben of iets meer info.

Natuurlijk kun je me ook een persoonlijk bericht sturen, wil dit serieus aan en oppakken!

Groetjes en alvast bedankt

Ron

s.v.p Kan nog steeds niet zeggen wanneer ik de winkel open, alles wordt eerst heel grondig uitgezocht :)

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Offline Lazy Resi

• Super Hero
  • *
  • Geslacht: Vrouw
  • WWW = Wild Wild Woman = I
    • Facebook
Re:Projekten&Goede doelen t.b.v Music-Heaven
« Reactie #1 Gepost op: 26 januari, 2010, 19:15:44 »
Hoi Ron   ;)

Is het hoofddoel van jouw winkel om met de eventuele opbrengst goede doelen te steunen of als levensonderhoud (neveninkomst) met steun aan het goede doel??
Want je bent nogal wat van plan  ;D

Als de winkel in eerste plaats als (neven)inkomst gedacht is zou ik mij daar  het eerst over buigen en
zorgen dat de zaakjes lopen, anders loop je tegen problemen aan die je nu nog niet overziet.
Of zie ik dat verkeerd?

Liefs Resi (die je alvast hals- und beinbruch wenst!!)  :thumps:
Only man and fools, play by the rulezz

Offline Ron

• Super Hero!
  • **
  • SoulBlower Harmonicas
« Reactie #2 Gepost op: 26 januari, 2010, 20:10:04 »
Nehh Resi, wees maar niet bang hoor, we doen geen gekke dingen of ondoordachte dingen, begrijp zelf en weet uit het verleden dat er bijna bij alles wat je krijgt er een geven tegenover staat!..andersom ook!

Natuurlijk zal ik er vaak ook iets voor terug vragen...maar niet in financiele middelen en ook niet altijd bij de gene die het krijgt, er zijn andere manieren!

Maar dat je als ondernemer meer kunt doen dan alleen verdienen staat vast, je moet alleen goed kijken en het op de juiste plaatsen weer terug halen!

Verantwoord zaken doen is heel goed mogelijk zo, de schakel is langer dan alleen mezelf!

Dank je ;)

Offline Lazy Resi

• Super Hero
  • *
  • Geslacht: Vrouw
  • WWW = Wild Wild Woman = I
    • Facebook
« Reactie #3 Gepost op: 26 januari, 2010, 20:14:32 »
Pas mer op datste nit tse veul op dieng sjup numst, zou ik zeggen, ofte wel doe rustig aan en neem de tijd dan
komt het best goed met jouw voornemens   :thumps: :thumps: :thumps:
Only man and fools, play by the rulezz

Offline Arnoud

• Global Moderator
  • Super Hero!
« Reactie #4 Gepost op: 26 januari, 2010, 20:37:18 »
Ha Ron,

zoals in mijn handtekening te lezen is ga ik dit jaar geld inzamelen voor stichting Bal Anand.
Bal anand is een kindertehuis in Mumbay, India, waar mijn eigen kinderen vandaan komen.

Binnen de stichting is er een project: "Umang"(hoop), .Een nieuwe woonvorm (een zorgboerderij) waar de kinderen met een handicap kunnen gaan wonen wanneer zij de leeftijd bereikt hebben waarop zij eigenlijk het kindertehuis zouden moeten verlaten...

Zelf ga ik cd's en dvd's van mijn oude band Sweetport blues verkopen; een muziekavond organiseren en 1 of 2 beginnersworkshops. Wellicht sta ik ook nog met een standje ergens tijdens een activiteteit in de stad.

Afijn, dit project is de moeite waard om eens te bekijken ! ;) www.stichtingbaland.nl

Greetz en heel veel succes, als ik je ergens mee kan helpen hoor ik het graag !
Arnoud

Offline Charles

• Hero Member
    • CJRDesign
« Reactie #5 Gepost op: 26 januari, 2010, 22:31:19 »

Afijn, dit project is de moeite waard om eens te bekijken ! ;) www.stichtingbaland.nl

Arnoud

de link werkte bij mij niet, maar het moet natuurlijk zijn www.stichtingbalanand.nl
shirts / mugs / bags / caps
http://www.cjrdesign.spreadshirt.net

Offline Ron

• Super Hero!
  • **
  • SoulBlower Harmonicas
« Reactie #6 Gepost op: 26 januari, 2010, 22:35:36 »
Mooi en goed projekt Arnoud :thumps:

Offline Arnoud

• Global Moderator
  • Super Hero!
« Reactie #7 Gepost op: 26 januari, 2010, 23:06:27 »

Arnoud

de link werkte bij mij niet, maar het moet natuurlijk zijn www.stichtingbalanand.nl

oeps, thanx ! ;D