Auteur Topic: Suzuki Manji weer leverbaar  (gelezen 2733 keer)

Offline benbouman

• Hero Member
  • www.customharmonicashop.nl
    • Custom Harmonica Shop
Re:Suzuki Manji weer leverbaar
« Reactie #15 Gepost op: 12 juni, 2010, 22:31:06 »
Een vraag..

als je een nieuwe fiets koopt om te leren fietsen.. en de remmen lopen aan, het stuur zit los en de ketting slaat af en toe door..
Hoe snel leer je dan fietsen? En hoe vaak lig je op je gezicht?
Of stop je al na een paar pogingen??

Om te leren fietsen hoef je geen extreem dure fiets te kopen maar wel eentje die goed werkt.

Ik raad een beginner een goed instrument aan...en dat hoeft niet duur te zijn.
Als je dan toch voor zekerheid gaat kun je bij mij een gegarandeerd goed afgestelde mh kopen ....!!

groet
Ben Bouman

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Offline J.A.

• Jr. Member
  • **
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #16 Gepost op: 13 juni, 2010, 12:34:05 »
Hallo Ben,

Bedankt voor je reactie. Ik heb ondertussen ook op de site Harmonica Heaven rondgekeken. De volgende mondharmonica wordt toch een Suzuki Bluesmaster. Dit heb ik besloten nadat ik meer informatie heb verkregen. Dan kan ik vergelijken of het me beter bevalt dan de Lee Oskar. Het zal zeker aan mijn techniek liggen dat ik er af en toe "problemen" mee heb, maar misschien bevalt de Suzuki Bluesmaster me beter. Ik denk dat ik het beste weer voor een C kan gaan? Persoonlijk ga ik graag voor zekerheid, omdat ik er niet aan kan "sleutelen". En op het eiland weet ik ook niemand die er dan voor me naar zou kunnen kijken. Het is volgens mij ook niet mogelijk om hier les te krijgen. Ik zal nog eens informeren.
Ik ben blij dat ik dit forum heb ontdekt, het levert me veel informatie op. Maar het is en blijft altijd een persoonlijke keus. Het is denk ik goed om een paar verschillende mondharmonica's uit te proberen. Dan kom je er vanzelf achter welke voor jou het geschikst is.

Groetjes Jennet

Offline benbouman

• Hero Member
  • www.customharmonicashop.nl
    • Custom Harmonica Shop
« Reactie #17 Gepost op: 13 juni, 2010, 15:10:24 »
Hallo Jennet

De Bluesmaster is zeker geen slechte keuze!

Ik speel soms met opzet op de goedkoopste mh die ik heb, slecht afgesteld etc... alleen maar om mezelf te dwingen alle technieken volledig goed uitgevoerd te doen.

Het is dan harder werken maar de beloning volgt als ik dan op een van mijn beta-harps speel!

Veel plezier met je nieuwe instrument!

Ben Bouman
www.customharmonicashop.nl

Offline J.A.

• Jr. Member
  • **
« Reactie #18 Gepost op: 17 juni, 2010, 22:27:26 »
Vandaag heb ik een set met zes Bluesmasters besteld. Het pakje is naar me onderweg. Ik verheug me er nu al op. ;D Ik zou er eerst maar één bestellen, maar ik heb me bedacht. Heel misschien kan ik het zaterdag in huis hebben. :thumps:

Offline FlorianF

• Full Member
  • Geslacht: Man
  • ,,!,,(O_o),,!,,
« Reactie #19 Gepost op: 01 december, 2010, 14:55:49 »
Vandaag heb ik een set met zes Bluesmasters besteld. Het pakje is naar me onderweg. Ik verheug me er nu al op. ;D Ik zou er eerst maar één bestellen, maar ik heb me bedacht. Heel misschien kan ik het zaterdag in huis hebben. :thumps:
En hoe bevallen ze? :)

Offline J.A.

• Jr. Member
  • **
« Reactie #20 Gepost op: 02 december, 2010, 09:23:26 »
En hoe bevallen ze? :)

Ik heb totaal geen spijt van deze aanschaf, ze bevallen dus prima. :thumps: