Zo als velen wel weten ben ik al een tijdje erg minimaal met de mondharmonica bezig, kon voor mij zelf nog steeds niet de "klik" vinden meede door prive omstandigheden.
Maar goed nu zit ik op een punt dat ik zeg nu wil ik verder, maar hoe ?
Zelf studie vind ik erg lastig, op een gegeven moment ben ik met Colin in contact gekomen en hij wilde mij met het eerste begin wel op weghelpen

.
Afgelopen maandag avond bij Colin geweest en heeft mij het een en ander uit gelegd waar ik wat aan heb, oa. blues schema en singel noot.
Dacht dat ik wel een singel noot kon spelen, dat was FOUT gedacht van mij, zat er dus net naast

Tja, dan zit je de volgende dag thuis en heb dan zo iets van hoe ging dat ook alweer

Ik heb daar het volgende op bedacht : heb 3 Lee Oskars in C, heb ik van 2 Lee's om en om de gaatjes dicht geplakt (zie foto) zo dat ik kan horen hoe het moet klinken en dan probeer ik dat op de 3e Lee tot dat ik hem goed heb en moet zeggen het werp zijn vruchten af een verschil van dag en nacht

Verder wil ik in april de basiscursus bluesharp in Enschede gaan volgen

Voor die wil beginnen, net begonnen is, kom je er niet uit probeer met iemand in contact te komen die je een beetje op weg wil helpen

De 2 uurtjes bij Colin heeft mij echt verder geholpen, thanks Colin

grt, Harald