Auteur Topic: Gevraagd: gitaartrack  (gelezen 399 keer)

Offline BlackCat

• Global Moderator
  • Super Hero!
  • Light my Campfire
    • Brothers in Blues
Gevraagd: gitaartrack
« Gepost op: 05 maart, 2010, 12:03:12 »
Halle medeharpers,

Ik weet dat hier ook enkele/meerdere gitaristen op het forum zitten. Ik heb een verzoekje...

Zou iemand de gitaar-backing van Azul Para Amparo van Charlie Musselwhite voor me op kunnen nemen?? Ik ben me rot aan het oefenen op dit nummer en zou graag een backingtrack hebben die zo dicht mogelijk bij het origineel ligt. Ik heb me laten vertellen dat het nummer in Am staat... (?)

http://www.blackcat.nl/files/bluesforum/AzulParaAmparo-CharlieMusselwhite.mp3

Alvast bedankt!!

Grtz, Marijn.
It's not the notes that you play, but the music that you make...
http://facebook.com/marijnraaijmakers
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Offline bob

• Newbie
  • *
  • Harmonica Rocks !
Re:Gevraagd: gitaartrack
« Reactie #1 Gepost op: 06 maart, 2010, 17:54:03 »
Hi Marijn

tis niet vaak dat ik wat op het forum te zeggen heb, maar dit nr heb ik een tijd terug al eens samen met Ben op één van de heavens gespeeld.
Om hem onder de knie te krijgen heb ik dat nr. minstens 100 keer gespeeld en ben ik menig keer over m'n tong gestruikeld.
Het wordt gespeeld op een c harp en is een erg goeie oefening om de tweede bent op het derde gaatje direct zuiver te spelen en om je mussel (white) memory te verbeteren.
Bovendien was  het een goeie oefening voor m'n timing.
Ik heb altijd met het orgineel meegespeeld, dit geeft het voordeel dat je iedere keer direct hoort of je de juiste pitch hebt.
Ik zou geen backing track weten maar er is vast wel een :Gitaar: die dat kan.
Veel succes met oefenen en misschien kunnen we hem op de volgende heaven samen spelen.

Keep on harpin
Bob