Auteur Topic: 10-04-02 Charlie Musselwhite te gast bij Amsterdam Harmonica Meetup  (gelezen 1242 keer)

Online Léke

• Global Moderator
  • Super Hero!
  • Geslacht: Man
  • In the blues scene I'm still young !!
    • www.motorspuiterij.nl
Re:10-04-02 Charlie Musselwhite te gast bij Amsterdam Harmonica Meetup
« Reactie #15 Gepost op: 03 april, 2010, 12:50:20 »
Volgens mij heb ik me uitstekend vermaakt  :icdans:!!( van wat ik nog herinner , iets te veel gewerkt & te veel drankjes blijkt geen geweldige combi te zijn  :dasniks: )

Iemand iets gefilmt ? Ik mis een paar stukjes ....

Léke  :-[
Play the blues backwards ......, get your house , your car , your job , your money and  your wife back !!

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Offline Frans

• Full Member
  • keep on harping
« Reactie #16 Gepost op: 03 april, 2010, 13:25:43 »
Met verbazing lees ik dat het optreden van Charlie Musselwhite Frans niet zo kon boeien en dat hij in de pauze is weggegaan.
Zo zie je maar dat we er allemaal op ons eigen manier naar kijken, luisteren, het ervaren en er een mening over mogen hebben.

Ik vergelijk met top concerten van andere top spelers die ik heb gezien, misschien moet ik dat niet doen. Ik wil alleen niet de lat lager gaan leggen. Misschien dan maar wachten tot Kim Wilson weer naar Nederland komt.

Iemand die fan is vindt natuurlijk alles goed, wat het idool ook doet. Maar ik reageer als muzikant vooral inhoudelijk op spel en performance.
Bijvoorbeeld het nummer in de eerste set op chromatisch. Hij speelde een leuk ingestudeerd loopje dat goed in het nummer paste. Maar in plaats van daar op door te gaan en op uit te bouwen, speelde hij hetzelfde loopje een keer of twintig achter elkaar. Op zich wel leuk, maar als je naar een top artiest staat te kijken verwacht je wel wat meer.

Offline EddR

• Sr. Member
  • Slide and harp to keep the blues alive
    • www.eddierowland.nl
« Reactie #17 Gepost op: 03 april, 2010, 21:00:53 »
Ik kan jullie vertellen dat Charlie en de band het als een geweldige avond ervaren hebben. "this audience knows what harmonica is about" vertrouwde een enthousiaste Charlie me na afloop toe, toen we naar zijn hotel liepen.  
Ook de overige bandleden waren erg enthousiast. Wat hen betreft komen ze volgende week terug.
Mede dankzij jullie!!

Leuk dat jullie er waren! See you next time,
Ed

n.b. Kim Wilson staat op 10.07 in P60 Amstelveen, voor het geval je vergelijkend warenonderzoek wilt doen.

Offline Frans

• Full Member
  • keep on harping
« Reactie #18 Gepost op: 03 april, 2010, 21:10:58 »
Ik kan jullie vertellen dat Charlie en de band het als een geweldige avond ervaren hebben. "this audience knows what harmonica is about" vertrouwde een enthousiaste Charlie me na afloop toe, toen we naar zijn hotel liepen.  
Ook de overige bandleden waren erg enthousiast. Wat hen betreft komen ze volgende week terug.
Mede dankzij jullie!!

Leuk dat jullie er waren! See you next time,
Ed

n.b. Kim Wilson staat op 10.07 in P60 Amstelveen, voor het geval je vergelijkend warenonderzoek wilt doen.

Organisatie vond ik perfect, petje af.

Offline smeagol

• Hero Member
  • BIGGER! FATTER! MEANER! UGLIER!
    • Webpaginaatje
« Reactie #20 Gepost op: 05 april, 2010, 01:42:19 »
Ik heb geweldig genoten, leuke avond gehad, Als ik enigszins de kans heb dan ga ik vaker komen. Dit was voor mij energie in de puurste vorm. Ik kan er weer even tegenaan. Leuk om trouwens ook jullie mooie hoofden weer eens te zien... Helaas niet met iedereen kunnen l*llen...Damn ik zie jullie veel te weinig...
Organisatie: Bedankt,  :applaus: :thumps: ;D HELEMAAL TOP!

Groetje,

Arjen
In stead of talking he plays,
and when he better play, he talks

http://homepages.ipact.nl/~smeagol/

Offline Ruurd

• Sr. Member
  • Harmonicisten aller landen verenigt U!!
« Reactie #21 Gepost op: 05 april, 2010, 13:46:22 »
Gisteravond Charlie en zijn band gezien in de Gouden Leeuw Dongen. Ik was aangenaam verrast: Mr Musselwhite ging, na enige irritatie over flitsers uit het publiek, helemaal los, had een prima band bij zich en het zaakje stond aan alle kanten te dampen en te douwen.
Natuurlijk had hij, met die prachtige Super Sonny versterker, zijn harmonicageluid helemaal op orde...... ;D

groeten,
Ruurd