Auteur Topic: Blazen  (gelezen 1002 keer)

Offline Gestreepte koe

• Newbie
  • *
  • Geslacht: Vrouw
    • Allaboutmusic
Re:Blazen
« Reactie #15 Gepost op: 19 juli, 2010, 11:47:46 »
Heel erg bedankt voor de reacties. Ik ga nou gewoon weer even dooroefenen en proberen niet te benden (nooit gedacht dat ik dat nog eens zou zeggen :icdans:). Als ik het een beetje beter kan ga ik natuurlijk wel een nieuwe kopen. Ik heb bij een muziekwinkel een Hohner gezien voor €20,-. Daar hoor ik veel goeds over :applaus:.
Hey ik mag een handtekening invullen van 300 tekens. Dat is best wel veel. Normaal zou ik gewoon een handtekening nemen waar alleen maar "Lianne" op staat, maar wat maakt het uit. TRALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALA!

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Offline Captain Planet

• Sr. Member
  • Geslacht: Man
  • The bluesharp is the mother of the band.
« Reactie #16 Gepost op: 19 juli, 2010, 13:05:37 »
Wel kijken dat het geen MS-serie is en liefst ook geen Marine Band Classic (deze kan je niet openmaken omdat hij genageld is).

Veel succes nog  :thumps:

Offline Mad_Dog

• Global Moderator
  • Hero Member
  • Geslacht: Man
  • Highway man, please don't block my road!
« Reactie #17 Gepost op: 20 juli, 2010, 08:00:05 »
Dat had ik ook al door. Ik heb op Ebay gekeken en daar stonden gewone  (wel van die hele goedkope natuurlijk) als "leuke traktatie voor kinderfeestjes". Maar ik hoop5te sowieso op een beetje een flutding te kijken of het leuk was. Het lukt ook al. Ik kan al benden op gat 3. Alleen weet ik niet of het klopt dat hij dan zwaarder gaat spelen of dat ik gewoon wat meer moet oefenen. Ik vond de link naar de mondharmonica van de Kijkshop wel een goeie. Dat heb ik er wel voor over.  :D.
Ga er dan niet te lang over dimdammen en begin lekker op die Harpmaster van de Kijkshop. Dat is een redelijk goede mondharmonica, en als blijkt dat het je helemaal bevalt kun je altijd nog eens verder kijken.