Auteur Topic: mijn begin en wat gaat er nog komen?  (gelezen 589 keer)

Offline bassie-86

• Newbie
  • *
  • Geslacht: Man
mijn begin en wat gaat er nog komen?
« Gepost op: 19 juli, 2010, 19:09:46 »
Hey allemaal,

nu al een paar dagen flink aan het oefenen overal waar ik beetje tijd heb oefen ik. Nu zo'n vier dagen en ik heb mijn eerste optreden er al op zitten ;).
ik heb zondag voor de verjaardag van mijn vader happy birstday gedaan :Gitaar:. Wel door de telefoon want me ouders zijn op vakantie. En het ging goed, misschien hier en daar raakte ik een dubbelen toon. Maar ik merk al vooruit gang het blijft lastig.

In mijn (studie)boek ben ik bij les 3 vibrato. Les 2 was de enkele toon, maar als ik begin oefenen ik eerst daarmee want is nog niet zoals het zou moeten natuurlijk.

Ik blijf het bijzonder vinden hoe zo'n instrument opeens mij interesse wekt, vooral door het breed kunnen gebruiken. Ik zo later als ik “groot” ben echt die snelle ierse folks muziek willen kunnen spelen. Dat is mijn ultieme doel!

Ik zal hier af en toe een up date plaatsen hoe het me er van af gaat!

Groet,
Sebas

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Offline Ted

• Global Moderator
  • Super Hero!
  • I'm just a pilgrim on this road, boys
    • SwampBluesTed

Offline bassie-86

• Newbie
  • *
Re:mijn begin en wat gaat er nog komen?
« Reactie #2 Gepost op: 20 juli, 2010, 14:01:57 »
Zo wat ik nu gezien/gehoord heb dank zij jou van buddy green bevalt me inderdaad!!! wat een geweldig instrument.

geweldig gewoon!!!

heel erg bedankt voor de tip van deze man!!!

Offline Orionis

• Newbie!
  • *
« Reactie #3 Gepost op: 02 augustus, 2010, 22:07:25 »
Zalig! Ok, en nu naar iTunes om daar wat nummers te kopen ...
Thanks!!!!

Offline Ron

• Super Hero!
  • **
  • SoulBlower Harmonicas
    • De Mondharmonica Winkel
« Reactie #4 Gepost op: 05 augustus, 2010, 21:25:56 »
En Sebas gaat het een beetje...begin nu al nieuwschierig te worden ;D

Offline bassie-86

• Newbie
  • *
« Reactie #5 Gepost op: 09 augustus, 2010, 11:33:35 »
Het gaat hier goed, ik ben net een weekje weggeweest en niks kunnen doen. Maar toen ik terug kwam en mijn mond harmonica pakte en weer ging spelen was het fijn. Het lukt steeds beter en gaat makkelijker.

Ik zal is binnen kort kijken om een opname te plaatsen. Ik ben nu met blowing in de wind van bob dylan aan het stoeien.

Inmiddels ook een tweede harpje gekocht een hohner pro harp in g gekocht. En ik wil er eigenlijk binnen kort nog eentje bij!