Hallo

Ik vind een MH al een lange tijd een vet instrument, maar had er nog nooit aan gedacht er ook een te kopen en te leren bespelen (uiteraard).
Ik luister vooral naar reggae en het nummer "The movement - Another Man's Shoes" (heeft een naar mijn mening tof stukje MH) heeft me overhaalt er een te kopen

.
Voor het nummer:
en even doorspoelen tot 1:50

.
Ik heb vandaag online een Hohner Big River aangeschaft, had wel even gezocht op internet naar een deftig maar toch betaalbaar merk en ik kwam uit bij Hohner.
heb ook al wat opzoekwerk gedaan, naar beginnersnummers ed, ook het boek van Peter Gelling met cd gedownload en nog het boek van Steven Manus.
Nu, ik heb al vanalles gedaan van muziek, gitaar, basgitaar, hobo... Ik heb les gevolgd in het conservatorium (België hé, niet hogeschool) dus ik kan ook perfect mijn noten lezen.
Het leek me dus ook interessanter om te leren spelen van partituren, zodat ik ook weet wat ik speel en niet dat ik weet van "gaatje 4 en blazen", weet iemand waar ik partituren kan downloaden? Tabs heb ik al gevonden op Harptabs.com .
Nu nog wachten tot mijn MH toekomt, en dan eens zien of ik er wat van kan maak

.
Tips zijn altijd welkom

Mvg
Je_MA