Auteur Topic: J.P. Allen  (gelezen 970 keer)

Offline javank

• Newbie!
  • *
J.P. Allen
« Gepost op: 29 juli, 2010, 13:37:43 »
Beste mensen, mijn naam is Hans, ik ben 63 en zuig en blaas al zo'n 40 jaar speels op een mh. Nu wil ik het beter leren, ik ben nooit de beginnersfase ontstegen en zocht een cursus. Deze vond ik bij J.P.Allen in de VS. Deze vertsrekt CD's en DVD's. Ik wil graag klassieke muziekstukjes leren spelen, later op een chromatische mh. De lessen die ik nu krijg zijn hoofdzakelijk voor blues en popmuziek en ik denk dat ik er veel van leer. Hoe staat deze cursus bekend bij jullie? Het geeft je veel leerzame tips en maakt je visueel zichtbaar hoe je blues kan spelen. Heb ik hier een goede keuze mee gedaan? Is het een goede start om later over te stappen op klassiek? Ik hoor graag jullie mening.

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Offline The HARA

• Super Hero
  • *
  • Geslacht: Man
  • Me and the Devil Blues
    • Harald's Blogje
Re:J.P. Allen
« Reactie #1 Gepost op: 29 juli, 2010, 14:05:11 »
Welkom op het forum Hans  :thumps:

grt. Harald
Blues is not my anti-drug, blues is my drug, blues is the healer !

Offline Arnoud

• Global Moderator
  • Super Hero!
« Reactie #2 Gepost op: 29 juli, 2010, 15:08:16 »
Ik denk dat een 'persoonlijke' docent beter is, dan een boek/dvd.

Binnen dit forum zijn een aantal zeer ervaren bluesharpers; o.a.: Ben Bouman en Tinus Koorn  :thumps:

Offline Léke

• Global Moderator
  • Super Hero!
  • In the blues scene I'm still young !!
    • www.motorspuiterij.nl
« Reactie #3 Gepost op: 29 juli, 2010, 18:46:32 »
Helemaal mee eens Arnoud !

Maar als het dan toch een cd/ dvd cursus moet zijn dan is het antwoord , JA dit is wel een goeie .

O ja , welkom op het forum Hans .

Léke  8)