Hoi allemaal,
Het is weer een tijdje geleden dat ik iets van me heb laten horen hier, het zijn drukke tijden geweest. Maar ik wilde toch even laten weten hoe het met de muziek gaat.
Zoals de titel duidelijk maakt hebben wij dus een nieuwe bluesband, genaamd Stackhouse. Bij iedereen liggen de roots in het jaren 50 Muddy/Aces verhaal en hiervan wordt dan ook een stevig repertoire gespeeld. Daarnaast worden ook bij bestaande nummers nieuwe arrangementen gemaakt. We hebben tevens een repertoire aan eigen nummers waarbij ook nieuwere, funky grooves niet geschuwd worden!
Hier een link naar onze myspace:
www.myspace.com/stackhousebluesHet heeft een aantal jaar moeten duren voor de bezetting compleet was, maar dat geduld is beloond! De bezetting is:
Ikzelf: harmonica/zang.
Willem van Dullemen: gitaar (o.a. Hoochie coochie band, Tip on in, Groovetones, Basic Blues, The Big Five-O en begeleiding van vele andere Amerikaanse harmonica toppers zoals Keith Dunn en Lynwood Slim).
Emiel van Pelt: Gitaar (o.a. The Blue Stones).
Fred van Unen: Contrabas (o.a. The Rock of ages bluesband & Goat's Palace).
Bert Post: Drums (o.a. Hoochie coochie band, The Dynamites, Jynx, The Big Five-O en ook begeleiding van Amerikaanse toppers, als o.a. Keith Dunn).
Niet de minsten dus bij elkaar! 18 September spelen we in l'Esprit, dus iedereen die dat leuk vindt is uitgenodigd. Hieronder twee filmpjes om je een idee te geven hoe het live klinkt:
Little Walter's 'You'd better watch yourself':
En voor de Elmore James fans 'Fine little mama':