Heee medeblueslovers,
ik ben nieuw, erg nieuw op het forum. Kan nog helemaal niets blazen, want ik heb pas vorige week besloten dat het tijd is om dromen waar te maken in plaats van blijven dromen.....
Afgelopen zaterdag mijn eerste harpje binnen gekregen, besteld bij Music Steps (en bedankt voor je adviezen Ron!) en boer en ligt een kip in het water gespeeld...ahum. Zitten stoeien met Stille Nacht...en dan kan ik zomaar een noot helemaal niet vinden, maar goed, ik heb voldoende gelezen op het forum over groei, ontwikkeling, doorzettingsvermogen om gewoon door te gaan.

Ik heb gemerkt dat mijn huisgenoten het niet zo waarderen als ik filmpjes kijk en luister. Mijn zoon van 12 (alsof alles wat hij op zijn electrische gitaar produceert om aan te horen is) begint al te zuchten bij de eerste tonen....nee he, niet weer mam....... Gelukkig is mijn dochter van bijna 9 positiever, maar die speelt zelf blokfluit, da's ook blazen he?

De hond kijkt trouwens bijzonder ongelukkig als ik blaas, dat vind ik wel zielig, want die kan niet even zelf de deur uit...
En dan tenslotte mijn man....die houdt niet van de blues! Hij draait techno muziek, Armin van Buuren enzo.... Denken jullie dat een gelukkig huwelijk van 18 jaar bestand is tegen deze nieuwe uitdaging? Wat hij kan dan wel denken dat het een bevlieging is, maar wij weten beter, toch?