Ben ook net terug van vakantie en dacht als newbie, kom 't wordt weer eens tijd om het forum te bezoeken. Het uitwisselen van informatie gaat hier zo gemakkelijk. Jammer dat ik nog niemand van julie heb ontmoet (m.u.v. Siep a.k.a. Mr. Bullet). Ik had bijna Léke ontmoet in Zweden (sorry boy, ik miste net je e-mail...bel je vandaag nog wel even op je gsm).
Vanuit Lelystad is het niet altijd even makkelijk om op één van de meetings te komen. Ik heb een nogal druk leventje en moet m'n tijd tussen diverse hobbies/interesses, werk en gezin verdelen. Daarnaast moet ik keihard oefenen voor m'n eerste échte harp-optreden met een echte band op 5 november. En voor die tijd heb ik nog zoveel (vooral technische)vragen.
Maar ik weet gewoon dat ik op veel van die vragen een redelijk antwoord krijg. Dus ja, van een forumvriendschap is dan al snel sprake. Na 5 november, als het leven iets rustiger wordt, hoop ik eens wat tripjes naar het zuiden, westen of oosten te maken voor het bezoek van wat meetings.
En tot die tijd kletsen we hier lekker nog wat verder. Ik zal de komende tijd eens wat topics starten. Op het gebied van de harmonica ben ik geen nieuweling meer alhoewel ik nog véél heb te leren (overblows bijvoorbeeld). Op het gebied van de techniek (versterking) ben ik wel een enorme nitwit en heb ik nog mega veel ervaring op te doen. Ik wist niet dat daar nog zoveel achter zat (begin net te wennen aan al die buizencodes). Maar ook daar denk ik via dit forum wel meer of te gaan weten.
Dus....blow and bend en you'll find a friend.
Wilfred