Auteur Topic: Mijn harmonica story  (gelezen 466 keer)

Offline Bram95

• Newbie
  • *
  • Geslacht: Man
  • Hohner!
Mijn harmonica story
« Gepost op: 17 augustus, 2010, 11:10:42 »
Anderhalve maand geleden heb ik de knoop dan toch maar doorgehakt, ik moest en zou de mondharmonica leren spelen. Nu anderhalve maand verder, ben ik nog niks wijzer.   :geenidee:
Nadat ik mijn Lee Oskar diatonic c had besteld was ik helemaal in de ban van de mh. Ongeveer 3 dagen was de levertijd. 3 dagen werd een week een week anderhalve week...  Wat bleek, de acordeontheek had vakantie... ::)
Toen na anderhalve week eindelijk m'n harpje binnenkwam was ik er een week helemaal idolaat van, ( en dat ben ik nog steeds, een prachtinstrument) ik had er natuurlijk ook een lesboekje bijgekocht, om de basis op te pikken. 
Dat boekje was voor een absolute beginner als ik net swahili.
Nu was ik even een tijdje wat minder actief ivm Proefwerk week en de vierdaagse ( die ik heb uitgelopen  :Jam:) . Begon het in de zomervakantie weer op te laaien en ik besloot dus een leraar te zoeken, dat viel dus niet mee. Nu heb ik forumlid RO een mailtje gestuurd voor lessen, maar daar heb ik nog geen reactie van terug.
Nu zit ik hier in het warme Turkije te wachten op een mailtje van RO, en ondertussen verveel ik me natuurlijk niet want ik heb gelukkig m'n harpje mee  ;D

De groeten vanuit het warme Turkije (49 graden :P )

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!