Auteur Topic: The show must go on  (gelezen 467 keer)

El Mano

• Gast
The show must go on
« Gepost op: 17 augustus, 2010, 17:23:18 »
Afgelopen zondag was ik op een jamsessie en hoorde dat iemand die ik heel goed heb leren kennen is gestopt met zijn band omdat hij longkanker heeft. Ondanks het feit dat we geen vrienden waren, en regelmatig discussie hadden over de muziek trof het nieuws me als een hamer. Opnieuw een man die voor de blues leefde die er straks niet meer is, en dus ook niet meer als opponent. Er blijft alleen een raar gat straks net als een kies die zeer doet maar als hij is getrokken een rauw gat achterlaat.
Ik kan me wel in woorden uitdrukken maar heb het ook getracht met mijn muziek een plaats te geven. Zonder namen te noemen wil ik zeggen Deze is voor jou.

http://www.box.net/shared/kv9596mc28

the show must go on

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Offline muskey_B

• Sr. Member
  • Geslacht: Man
  • ik doe mijn best
Re:The show must go on
« Reactie #1 Gepost op: 17 augustus, 2010, 20:43:46 »
ondank dat hij ´kiespíjn´voor je is ,zal hij dit zeer waarderen 
maar nog  liever kiespijn zijn dan een leeg gat ,maar dit stukje vakmanschap  geeft wel aan dat hij toch indruk op je heeft gemaakt

sterkte

Offline Ron

• Super Hero!
  • **
  • SoulBlower Harmonicas
    • De Mondharmonica Winkel
« Reactie #2 Gepost op: 17 augustus, 2010, 23:09:17 »
Mooi gebaar en met veel gevoel gebracht Dick!

Offline Arnoud

• Global Moderator
  • Super Hero!
« Reactie #3 Gepost op: 17 augustus, 2010, 23:30:34 »
mooi gespeeld,
emotie en muziek, wat je overkomt en hoe je er mee omgaat horen bij elkaar....

(in september organiseer ik met anderen een avond ter ere aan een overleden vriend waarmee ik 15 jaar in Sweetportblues heb gespeeld, deze avond spelen bands waar hij een link mee had en draaien we dvds op een groot scherm met zijn favoriete muziek en de dvd waar hij met onze band op te zien is....)

Offline muskey_B

• Sr. Member
  • ik doe mijn best
« Reactie #4 Gepost op: 25 augustus, 2010, 16:19:00 »
hoor ik  afgelopen zondag dat een neef is overleden. :dasniks:
hij voelde zich niet goed en  had  pijn in zijn zij,de geleerde docktoren
konden niets vinden en stuurde hem naar huis.volgende dag is hij gestorven nonono
fijn mediche hulp he nonono