Gisteren de BiBs naar Culemborgblues geweest , hier een korte indruk .
Veels te veel rock en veel te weinig blues

!!
Maarrrr ....... later op de dag toch nog enkele goeie bands gehoord die wel blues speelde dus hebben we er toch een leuke dag aan gehad

Slechts 2 bands met harp erin waarvan 1 pure bagger

, de andere band met harp daarintegen was wel goed en lekker om naar te luisteren en dat was ons mede forumlid " Voske " !!
Marc en z'n band "Pocket full of blues" waren de reddende engel toen de 12 Bar Blues Band afbelde afgelopen Woensdag , lekkere blues en het was zelfs beter dan Ian Siegal !
Lekker gespeeld Marc !
Heel erg goed was Leif de leeuw , met zijn 15 jaar nog erg jong maar mijn god wat een talent

!!!!
Echt heerlijk om naar te luisteren , iedereen was stil en stond met open mond te luisteren ....
Al met al 17 bands , waarvan 1 erg slecht , 12 alleen maar gitaargeweld ( zal best kwalitatief goed zijn voor de liefhebbers maar ik vond het niks ) en 4 erg goed waarvan ik zeker heb genoten

!
Het was wel weer erg gezellig en ik heb een leuke dag gehad met leuke mensen en de helft van de tijd goeie muziek , genoeg bier en eten en zelfs goed weer .
Het is al jaren een erg goed georganiseerd festival met goeie blues maar er zal veel moeten veranderen in de line up volgend jaar anders was dit misschien wel de laatste keer voor mij , helaas......
Léke