Auteur Topic: leraar gezocht in LIMBURG  (gelezen 2806 keer)

Offline Léke

• Global Moderator
  • Super Hero!
  • Geslacht: Man
  • In the blues scene I'm still young !!
    • www.motorspuiterij.nl
Re: leraar gezocht in LIMBURG
« Reactie #30 Gepost op: 08 februari, 2012, 21:06:36 »
Duidelijke uitleg Vouder !  :thumps:

Ik spreek zelf redelijk vaak mensen via Skype en na een tijdje is het net alsof ze gewoon bij je aan tafel zitten .
Ik heb zo ook een paar lesjes gehad op de Cigar Box Gitaar , en die manier van lesgeven gaat prima , de leraar kan direct zien en horen en dus corrigeren als je iets niet op de juiste manier doet , en dat is toch een pré op een boek met CD.
Benjamin en Ben & Tinus zijn best flexibel in hun lestijden , misschien is er wel plaats op Zondag  :geenidee:

Vragen staat vrij , en een vragende mens kan geholpen worden ....

Léke  8)
Play the blues backwards ......, get your house , your car , your job , your money and  your wife back !!

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

Offline TinusK

• Super Hero
  • *
    • www.tinuskoorn.nl
« Reactie #31 Gepost op: 09 februari, 2012, 00:31:19 »
Ik ga meestal pas om een uur of 3 slapen dus als je een keer om een uur of 1-2 een skype les wil doen kan dat best wel.

Offline vouder

• Newbie
  • *
  • Harmonica Rocks !
« Reactie #32 Gepost op: 09 februari, 2012, 10:56:24 »
Ok, bedankt voor de duidelijke info mannen, ik neem contact op met een van de Skype lesgevers :thumps:
Vouder

Online ha.munck (Harry)

• Sr. Member
  • Aut viam inveniam, aut faciam
« Reactie #33 Gepost op: 09 februari, 2012, 13:28:00 »
Citaat
Ik ben van nature uit zeker geen klagend mens, maar het is frustrerend wanneer je al een tijd aan het oefenen bent en je komt niet meer vooruit.

Ik kom er wel uit.

Zie alles als een onbekende weg door de bergen.
Enkele stukken zullen zeker snel gaan maar om over die enkele piek heen te komen zul je beslist tijd nodig hebben.
en je komt er zeker, ik weet alleen niet hoe laat en wanneer!..   :geenidee: